Dezvoltă-ți afacerea folosind un sistem simplu și eficient de rezervări online! Iată principalele avantaje.
Tehnologia joacă un rol extrem de important în viața noastră iar internetul a devenit aproape un produs „domestic”. Nu există dubii în privința versatilității pe care ne-o oferă, mai ales că poate fi accesat de oriunde și oricum – de pe telefon, tabletă, laptop sau computer. Și asta într-atât încât a face cumpărăturile online a devenit o chestiune de rutină pentru noi toți. Începând de la haine, accesorii, electronice și electrocasnice, ba chiar și mâncare – absolut totul este disponibil online și putem cumpăra extrem de ușor.
Același lucru se aplică și în cazul restaurantelor. Nu mai suntem nevoiți să stăm la telefon minute în șir pentru a rezerva o masă. Totul este extrem de simplu și facil cu ajutorul internetului. Din acest motiv, tot mai multe restaurante se folosesc de sistemele de rezervare online, pentru a atrage mai mulți oaspeți. Așadar, care sunt principalele avantaje?
Îți gestionezi mai eficient restaurantul
Restaurantul tău va funcționa mai eficient cu ajutorul unui software de management al rezervărilor online și totul începe de la personal. Spre exemplu, în funcție de câte rezervări ai într-o seară, poți determina de cât personal de servire ai nevoie. În plus, îți poți da seama care vor fi cele mai aglomerate ore, așa încât cei din bucătărie să fie pregătiți.
În plus, personalul de la intrare se va putea axa pe primirea oaspeților care intră în restaurant, în loc să stea să răspundă la telefoane, din moment ce oaspeții pot face rezervări online. Și nici nu vei mai pierde oaspeți sătuli să aștepte în telefon eliberarea liniei pentru a face o rezervare.
Concret, cu ajutorul sistemului Restograf, gestionezi rapid toate tipurile de rezervări (fie că vin din online, de pe aplicația mobilă Restograf, widget, e-mail, rețele sociale, telefonice, walk-in, etc.), gestionezi în timp real rezervările în funcție de hărțile personalizate ale meselor (furnizate de software-ul nostru) și știi în orice moment nivelul de încărcare a localului tău. Astfel ușurezi munca managerilor de local și ai acces la statistici clare cu privire la oaspeții care îți vizitează localul, în funcție de criteriile relevante pentru tine. În plus, te organizezi mai bine, căci toate rezervările sunt stocate în același sistem și le vei putea accesa oricând ai nevoie, de oriunde, fără a-ți face griji că vei uita sau rătăci vreuna.
Obții mai multe rezervări
Astăzi, majoritatea celor cu vârste între 18 și 35 de ani preferă să folosească aplicațiile mobile sau să intre pe internet pentru a face o rezervare la masă, a localiza un restaurant, a citi review-uri și a decide unde vor să iasă în oraș. Nu poți merge împotriva curentului, dacă vrei să ai succes, așa că trebuie să te conformezi acestui trend modern.
Prin Restograf, oaspeții beneficiază de un serviciu extrem de facil, la îndemâna lor. Astfel, oricine are posibilitatea de a face rezervări online, din site-ul și aplicațiile Restograf. Ce înseamnă asta? Că vei obține mai multe rezervări, în timp real, 24h din 24h.
Te faci remarcat
Odată înscris în Restograf, profilul localului tău va conține toate informațiile de care oaspeții tăi au nevoie pentru a-și planifica o ieșire în oraș, iar tu vei avea întotdeauna o evidență clară, în timp real, a numărului de rezervări.
În Restograf sunt listate peste 900 de restaurante, iar oaspeții au posibilitatea de a găsi o ofertă foarte mare de restaurante și localuri unde pot lua masa și nu numai. Odată ce au ales, oaspeții găsesc în descrierea localului toate informațiile necesare – fotografii, adresă, specific, site, program, meniu și alte informații – și pot face o rezervare în doar câteva secunde, oricând, de oriunde, pentru care primesc confirmare în timp real.
Creezi legături
Folosind Restograf, ai acces la datele oaspeților tăi (nume, istoricul rezervărilor, obiceiuri de consum) și îi poți cunoaște chiar înainte ca ei să ajungă la localul tău. Astfel, poți fi întotdeauna pregătit și ai ocazia să-i surprinzi plăcut, dându-le toate motivele să revină. În timp îți vei construi o bază de date solidă, care te va ajuta să-ți fidelizezi oaspeții, iar aceștia nu vor uita niciodată că ți-ai amintit de evenimentele importante din viața lor.
La rândul lor, și oaspeții tăi îți pot fi de ajutor – urmărind review-urile lăsate de ei îți poți da seama care sunt acele aspecte care necesită îmbunătățiri. Utilizatorii Restograf vor putea acorda un review doar după ce vor onora rezervarea făcută în localul tău, evitând astfel review-urile false.
Intră și tu în Restograf!
Pentru a ne asigura că-ți oferim cele mai bune soluții, am petrecut mai mult de 24 de luni alături de manageri de localuri și specialiști în HoReCa. A fost necesar să înțelegem și să identificăm în mod real și corect nevoile cu care se confruntă orice afacere care își dorește să se dezvolte sănătos și pe termen lung. Și cum într-o piață extrem de aglomerată este din ce în ce mai dificil să te diferențiezi, important este să-i cunoști pe cei care îți trec pragul, să le știi preferințele, așa încât să le dai motive să revină.
Restograf este conceput să-ți dea acces la toate aceste informații și să-ți ofere metoda optimă de a comunica eficient cu întrega comunitate, așa încât să poți atrage oaspeți noi, care se vor simți excelent în localul tău.