Restograf Restograf
  • PRIN ORAȘ
    • UNDE IEȘIM
    • CE MÂNCĂM
    • NOUTĂȚI
    • RECENZII
  • INTERVIURI
    • MEET THE CHEF
    • REPERE
  • FOOD & DRINKS
    • BĂUTURI
    • DINE IN
    • REȚETE
    • SHOPPING
    • TIPS & TRICKS
  • DESTINAȚII
    • ÎN ȚARĂ
    • ÎN LUME
  • E-SHOP
  • PRIN ORAȘ
    • UNDE IEȘIM
    • CE MÂNCĂM
    • NOUTĂȚI
    • RECENZII
  • INTERVIURI
    • MEET THE CHEF
    • REPERE
  • FOOD & DRINKS
    • BĂUTURI
    • DINE IN
    • REȚETE
    • SHOPPING
    • TIPS & TRICKS
  • DESTINAȚII
    • ÎN ȚARĂ
    • ÎN LUME
  • E-SHOP
Restograf Restograf
București
  • Bihor
  • Brașov
  • București
  • București/Ilfov
  • Călărași
  • Cluj
  • Constanța
  • Mehedinți
  • Prahova
  • Sibiu
Restaurante
  • Toate restaurantele
  • Argentinian
  • Arăbesc
  • Asiatic
  • Bakery
  • Balcanic
  • Bar
  • Barbecue
  • Beach Bar
  • Belgian
  • Berărie
  • Bio
  • Bistro
  • Boardgames
  • Brasserie
  • Brazilian
  • Burger
  • Cafenea
  • Ceainărie
  • Cheese bar
  • Chinezesc
  • Club
  • Cocktail Bar
  • Cofetărie
  • Columbian
  • Coreean
  • Dessert
  • Englezesc
  • European
  • Evenimente
  • Fine dining
  • Franțuzesc
  • Fusion
  • Gastrobar
  • Gelaterie
  • German
  • Grecesc
  • Grill
  • Grădină
  • Indian
  • Interbelic
  • Internațional
  • Iranian
  • Irlandez
  • Italian
  • Japonez
  • Karaoke-bar
  • Libanez
  • Mediteranean
  • Mexican
  • Modern cuisine
  • Oriental
  • Oyster Bar
  • Pasta Bar
  • Peruan
  • Pescăresc
  • Pizzerie
  • Portughez
  • Pub
  • Românesc
  • Rusesc
  • Sky Bar
  • Social Club
  • Spaniol
  • Specialty Coffee
  • Sports Bar
  • Steakhouse
  • Sushi
  • Sârbesc
  • Teatru
  • Terasă
  • Texan
  • Thailandez
  • Tradițional
  • Turcesc
  • Unguresc
  • Urban
  • Vegan
  • Vegetarian
  • Vietnamez
  • Wine Bar
  • Ţigănesc
Conectare
Inregistrare
  • Ai un restaurant?
    • Promoveaza-te
    • Business Blog
    • Consultant virtual
  • PRIN ORAȘ
    • UNDE IEȘIM
    • CE MÂNCĂM
    • NOUTĂȚI
    • RECENZII
  • INTERVIURI
    • MEET THE CHEF
    • REPERE
  • FOOD & DRINKS
    • BĂUTURI
    • DINE IN
    • REȚETE
    • SHOPPING
    • TIPS & TRICKS
  • DESTINAȚII
    • ÎN ȚARĂ
    • ÎN LUME
  • E-SHOP
Restograf Restograf
  • Conectare
  • Inregistrare
|
București
  • Bihor
  • Brașov
  • București
  • București/Ilfov
  • Călărași
  • Cluj
  • Constanța
  • Mehedinți
  • Prahova
  • Sibiu
Rezervă o masă
  • Toate restaurantele
  • American
  • Argentinian
  • Arăbesc
  • Asiatic
  • Bakery
  • Balcanic
  • Bar
  • Barbecue
  • Beach Bar
  • Belgian
  • Berărie
  • Bio
  • Bistro
  • Boardgames
  • Brasserie
  • Brazilian
  • Burger
  • Cafenea
  • Ceainărie
  • Cheese bar
  • Chinezesc
  • Cigar Club
  • Club
  • Cocktail Bar
  • Cofetărie
  • Columbian
  • Concept Dining
  • Coreean
  • Craft Beer
  • Dessert
  • Englezesc
  • European
  • Evenimente
  • Fine dining
  • Franțuzesc
  • Fusion
  • Gastrobar
  • Gelaterie
  • Gentleman's Club
  • German
  • Gluten Free
  • Gourmet
  • Grecesc
  • Grill
  • Grădină
  • Indian
  • Interbelic
  • Internațional
  • Iranian
  • Irlandez
  • Italian
  • Japonez
  • Karaoke-bar
  • Kosher
  • Libanez
  • Loc de joaca
  • Mediteranean
  • Mexican
  • Modern cuisine
  • Muzica live
  • Oriental
  • Oyster Bar
  • Pasta Bar
  • Peruan
  • Pescăresc
  • Pizzerie
  • Portughez
  • Pub
  • Raw Vegan
  • Românesc
  • Rusesc
  • Sky Bar
  • Social Club
  • Spaniol
  • Specialty Coffee
  • Sports Bar
  • Steakhouse
  • Sushi
  • Sârbesc
  • Teatru
  • Terasă
  • Texan
  • Thailandez
  • Tradițional
  • Turcesc
  • Unguresc
  • Urban
  • Vegan
  • Vegetarian
  • Vietnamez
  • Wine Bar
  • Ţigănesc
Acasa > Business Blog > Tips > Strategii în vreme de criză: cum comunici cu oaspeții
  • Tips

Strategii în vreme de criză: cum comunici cu oaspeții

  • Autor : Restograf
  • Data publicare : 25 martie, 2020
  • Data modificare : 30 iunie, 2022
Total
0
Shares
0
0
0
Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0

În lumea de PR și marketing există anumite strategii de comunicare în perioade de criză. Însă ele se referă mai mult la imaginea unui brand și nu sunt neapărat valabile într-o situație ca cea de față. Și atunci, cum ar trebui să comunici acum cu clienții, în perioada de criză?

barbat care da cu matura intr-un restaurant gol, imagine sugestiva pentru strategii de comunicare in timp de criză

Nu există un ghid de comunicare în caz de pandemie. Coronavirusul a luat întreaga lume prin surprindere, inclusiv industria restaurantelor. Iar efectul final pe care îl va avea este greu de intuit. Cu toate acestea, există anumite principii după care te poți ghida, iar ideea principală este de a păstra deschise liniile de comunicare cu oaspeții tăi!

Anunță ce măsuri de siguranță iei

Este normal ca, în această perioadă, clienții să aibă unele temeri legate de siguranța lor. Așa că nu te feri să le împărtășești tuturor ce măsuri de igienă iei în restaurant, chiar dacă sunt de la sine înțelese. Important este să le dai sentimentul de siguranță, să știe că faci tot ce se poate pentru a preveni orice risc. Măsuri de dezinfecție, de igienă în bucătărie, de siguranță a alimentelor, măsuri de siguranță a livrărilor și mai ales măsuri de protecție a angajaților… fii cât mai transparent cu putință și transmite mesajul pe toate rețelele de socializare. E posibil să fie exact imboldul de care au nevoie pentru a da o comandă cu livrare la domiciliu.

Comunică toate schimbările pe care le faci

Deocamdată situația este incertă pentru toată lumea și extrem de volatilă. Lucrurile evoluează și se schimbă de la o zi la alta. De aceea este important să îți anunți clienții de orice modificare pe care o faci. Ai decis să închizi complet restaurantul? Postează un mesaj pe site și pe rețelele de socializare. Oferi serviciu de livrări la domiciliu, deși până acum nu o făceai? La fel, anunță-ți oaspeții! Spune-le despre schimbările din meniu pe care le-ai făcut, despre opțiunile pe care le au de a plasa o comandă (livrare, pick-up, aplicații de delivery etc.), de programul de funcționare etc. Și asigură-i că nu faci niciun compromis în privința calității!

Fii clar, concis și… cât mai prezent

Stabilește o frecvență de comunicare cu clienții tăi și rămâi în contact cu ei – este cea mai bună metodă să aibă încredere în brandul tău. Fie că o faci o dată sau de două ori pe săptămână, asta te va ajuta să rămâi prezent în mintea oaspeților și să legi o relație mai strânsă cu ei. Însă e important să vii cu informații noi de fiecare dată – fie că este vorba de meniul zilei, de un nou preparat adăugat în meniu, de o zonă nouă de livrare și așa mai departe.

Fii consecvent cu imaginea ta de brand

Este unul dintre aspectele cele mai importante de care să ții cont atunci când comunici cu clienții. Mesajul trebuie să respecte acel „tone of voice” propriu brandului tău, dar și să fie în concordanță cu situația prin care trecem. Câștigă-le încrederea prin transparență, autenticitate și păstrează un ton calm și încrezător.

Ascultă și răspunde clienților

Urmărește feedback-ul pe care îl primești de la clienți – este cea mai bună metodă de a lua pulsul situației, de a vedea ce sentimente și ce așteptări au. Dacă primești comentarii negative, nu le ignora, ci răspunde-le cât mai repede. Fă tot ce poți pentru a îndrepta lucrurile și în niciun caz nu răspunde agresiv sau în defensivă (ceea ce te-ar pune într-o lumină proastă). Experimentează cât mai mult, găsește noi abordări – nu e momentul să fii perfecționist! Viteza de reacție este mai importantă acum decât orice.



În aceste zile, viitorul este mai nesigur ca oricând. Dar pentru a avea o șansă în plus de a trece peste această perioadă, este esențial să comunici în continuare cu oaspeții tăi. Rețelele de socializare nu erau o prioritate pentru afacerea ta? Ei bine, acum ar trebui să fie. Postează noutăți, încearcă să atragi vizitatori din social media pe pagina ta de restaurant, anunță mereu ce e nou în meniu. Fă tot ce poți pentru ca cei care te vizitau să nu te uite și să revină în restaurant odată ce lucrurile revin la normal.

Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Tags
  • comunicare criza
  • comunicare cu oaspetii
  • comunicare in criza coronavirus
  • comunicare restaurante coronavirus
  • restograf
  • restograf manager
  • strategii de comunicare
  • strategii de comunicare in criza
  • strategii pentru restaurante
Citește și
Provocările economice ale redeschiderii restaurantelor – mic ghid de (re)negociere
Citește articolul
  • Tips
Provocările economice ale redeschiderii restaurantelor – mic ghid de (re)negociere
Coronavirus │ Noi restricții: terasele se închid la ora 23:00
Citește articolul
  • NOUTĂȚI
  • Tips
Coronavirus │ Noi restricții: terasele se închid la ora 23:00
Regândirea spațiilor publice: cum se vor adapta restaurantele după ridicarea stării de urgență
Citește articolul
  • REPERE
  • Tips
Regândirea spațiilor publice: cum se vor adapta restaurantele după ridicarea stării de urgență
Coronavirus │ Măsuri de siguranță pentru livrări și take-out
Citește articolul
  • Tips
Coronavirus │ Măsuri de siguranță pentru livrări și take-out
Coronavirus │ Cum poți obține Certificatul de Situație de Urgență
Citește articolul
  • NOUTĂȚI
  • Tips
Coronavirus │ Cum poți obține Certificatul de Situație de Urgență
Coronavirus │ Glovo și UberEats iau măsuri pentru a sprijini restaurantele
Citește articolul
  • NOUTĂȚI
  • Tips
Coronavirus │ Glovo și UberEats iau măsuri pentru a sprijini restaurantele
Cum să faci fiecare oaspete să se simtă ca un VIP
Citește articolul
  • Tips
Cum să faci fiecare oaspete să se simtă ca un VIP
Aplicația de rezervări la restaurante și oportunitățile ei pentru businessul tău
Citește articolul
  • Tips
Aplicația de rezervări la restaurante și oportunitățile ei pentru businessul tău
Gata de 8 Martie? Tipsuri de organizare și idei de marketing
Citește articolul
  • Tips
Gata de 8 Martie? Tipsuri de organizare și idei de marketing
Caută
Alegerea editorilor
  • Târguri de Crăciun din Bucureşti, de la cele mai mari, la cele mai mici
    • NOUTĂȚI
    • UNDE IEȘIM
    Târguri de Crăciun din Bucureşti, de la cele mai mari, la cele mai mici
  • Best comfort food în București. Unde mergem noi când avem nevoie de terapie… culinară
    • CE MÂNCĂM
    Best comfort food în București. Unde mergem noi când avem nevoie de terapie… culinară

Intră în cont

Ai uitat parola?
Conectare cu Google

Recuperează parola

Introdu adresa de email

Bine ai venit pe Restograf!

SUNT DE ACORD NU SUNT DE ACORD

Acceptarea termenilor și condițiilor este obligatorie pentru crearea contului.

Doar promoții și locuri cool, fără spam!

Abonează-te la newsletterul nostru și profită de ofertele și reducerile exclusive pentru abonați!
Îți vom trimite prin e-mail și/sau sms ultimele noutăți legate de localuri, lansări, evenimente și mai ales promoții.

Ești de acord să îți facem o grămadă de surprize plăcute?

SUNT DE ACORD
Vezi mai multe detalii NU SUNT DE ACORD

Cum ar fi să primești
oferte făcute special pentru tine?

Lasă-ne să îți personalizăm ofertele special pe gustul tău, în funcție de profilul și preferințele tale.
Să fim atenți la ce tipuri de localuri frecventezi, care sunt localurile tale preferate și unde îți place să revii, de fiecare dată, cu plăcere.

Ești de acord să îți oferim mai multă atenție?

SUNT DE ACORD
Vezi mai multe detalii NU SUNT DE ACORD

OK
Despre Noi
  • Despre Restograf
  • Articole
  • Cariere
  • Contact
  • Rezervare restaurant
  • Arhivă articole
Help
  • FAQ
  • Politică Cookies
  • Politica de Anulare
  • Confidențialitate
  • Termeni și Condiții
Business
  • Ai un restaurant?
  • Business Blog
ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER
  • A apărut o eroare, te rugăm să încerci mai târziu

    Te-ai înscris la newsletter-ul Restograf!

Copyright © 2023 Restograf

Input your search keywords and press Enter.