Ieri, 6 aprilie, a avut loc lansarea oficiala a resturantului JW Steakhouse in cadrul Hotelului Marriott, unde se afla inainte restaurantul Cupola. Au participat peste 200 de invitati. Investitia facuta este de peste 1,5 milioane de euro iar durata pregatirilor a depasit sase luni. Steakhous-ul este un tip de restaurant cu bucatarie americana, in al carui meniu se regaseste in special friptura de vaca. Bucatarii JW Steakhouse folosesc carnea Black Angus USDA Choice. Preturile variaza, la felurile principale, intre 45 si 200 de lei. Meniul mai contine aperitive, supe si o lista de 104 soiuri de vinuri. In introducerea evenimentului a luat cuvantul managerul hotelului, Igael Porecki iar apoi executive-chef-ul Nicolae Lica a tinut un mic discurs, urmat de o demonstratie de gatit facuta de intreaga echipa de bucatari a JW Steakhouse. JW Steakhouse este un concept de restaurant al lanțului hotelier Marriott Internațional care operează în 70 de țări, peste 3500 de hoteluri. Este cel de al doilea restaurant JW Steakhouse din Europa, primul fiind deschis in Londra.
——–
Comunicat de presa Marriott:
JW Marriott – Inaugurarea JW Steakhouse rafinament modern şi încântare pentru gurmanzi.
JW Marriott Grand Hotel redeschide restaurantul principal al hotelului după şase luni de pregătiri intense şi o investiţie considerabilă. Momentul inaugurării a fost marcat cu o degustare de cinci stele a noului meniu, la care au participat peste 200 de invitaţi.
Momentul inaugural a fost pentru oaspeți o incursiune în detaliu printre preparatele care alcătuiesc noul meniu al JW Steakhouse dar și o dovadă a ceea ce își propune restaurantul să aducă în atenția publicului: cealaltă fațetă a culturii culinare americane, în afară de aceea de fast-food: o bucătărie foarte elaborată cu feluri de mâncare care au trecut testul timpului devenind clasice (Double Baked Potato, Maryland Style Crab Cake, Kansas City Steak Soup etc.), cu ingrediente și recipiente specifice sau chiar cu designul și arhitectura restaurantului.
Restaurantul de tip “steakhouse” este un concept de origine pur americană, binecunoscut fiind faptul că în SUA se produce cea mai mare cantitate din carnea de vită consumată la nivel mondial. JW Steakhouse este un concept de restaurant al lanțului hotelier Marriott Internațional care operează în 70 de țări, peste 3500 de hoteluri. În România se inaugurează al doilea JW Steakhouse din Europa, primul fiind deschis anul trecut la Londra.
“Cu o investiție de peste 1,5 milioane de euro, acest restaurant își propune să creeze un nou standard pe piața restaurantelor din România, atât în ceea ce privește calitatea preparatelor dar și în cea a serviciilor. În acest spirit o să remarcați în JW Steakhouse, alături de o selecție impresionantă de vinuri din toată lumea, un Bourbon Bar unic, un Cigar Lounge ultradotat și o zonă de “private dining” special concepută pentu a asigura clienților noștri cel mai elegant ambient pe care și-l pot dori de la un restaurant. Suntem convinși că acest restaurant va deveni în scurt timp un reper major pe piața restaurantelor din România – a declarat Directorul General al JW Marriott, Igael Porecki.
Autenticitatea conceptului iese în evidență imediat ce pășești în restaurant, căci tot ce este reprezentativ pentru un adevărat American Steakhouse este realizat până la cele mai mici detalii: bucătăria deschisă, meniul afișat pe două table uriașe, chiar deasupra bucătăriei, utilată cu cele mai bune instrumente și recipiente pentru gătit. De remarcat, dintre acestea, sunt “broilerul”, un grătar special care este poate cel mai important “ingredient” în obținerea unei fripturi desăvârșite, rotisorul, pentru preparatele din carne de pasăre și vitrina de maturare în mediu umed pentru carnea de vită.
Friptura din carne de vită reprezintă centrul de greutate în jurul căruia gravitează întreg conceptul restaurantului. De aceea, carnea folosită în restaurant este de cea mai bună calitate și este importată din SUA și Marea Britanie. USDA Black Angus Choice Beef și Black Angus Aberdeen sunt cele două tipuri de carne din care se fac manual “cut”-urile zilnice de chiar bucătarul șef. Carnea importată este supusă unui proces de maturare în mediu umed care începe în momentul sacrificării și care devine complet după 21 de zile. Carnea de porc, pește sau pasăre, dar și fructele de mare completează meniul astfel încât să acopere orice solicitare sau preferința culinară.
Restaurantul are o suprafață de 580 mp și o capacitate de 240 de locuri. Este deschis pentru mic dejun și cină în fiecare zi, iar duminică pentru brunch.
——–
Cititi mai multe in articolul “Lansarea JW Steakhouse”.