Restograf Restograf
  • Locuri Cool
    • Hot Events
    • Hot Plates
    • Hot Spots
  • Spotlight
    • Noutati
    • Tendințe
  • Insider
    • Meet The Chef
    • Repere
  • De bun gust
    • Food Smart
    • Rețete
    • Tips & Tricks
  • Chin-Chin
    • Vin & Bere
    • Cocktails & Spirits
    • Re-Fresh
    • Hot Drinks
  • Food Trip
    • Pe la ei
    • Pe la noi
  • @Acasă
    • De Citit
    • Dine In
    • Fun
    • În Bucătărie
    • Shopping
  • Locuri Cool
    • Hot Events
    • Hot Plates
    • Hot Spots
  • Spotlight
    • Noutati
    • Tendințe
  • Insider
    • Meet The Chef
    • Repere
  • De bun gust
    • Food Smart
    • Rețete
    • Tips & Tricks
  • Chin-Chin
    • Vin & Bere
    • Cocktails & Spirits
    • Re-Fresh
    • Hot Drinks
  • Food Trip
    • Pe la ei
    • Pe la noi
  • @Acasă
    • De Citit
    • Dine In
    • Fun
    • În Bucătărie
    • Shopping

Restograf Restograf

București
  • Bihor
  • Brașov
  • București
  • București/Ilfov
  • Cluj
  • Constanța
  • Călărași
  • Mehedinți
  • Prahova
  • Sibiu
Restaurante
  • Toate restaurantele
  • American
  • Argentinian
  • Arăbesc
  • Asiatic
  • Bakery
  • Balcanic
  • Bar
  • Barbecue
  • Beach Bar
  • Belgian
  • Berărie
  • Bio
  • Bistro
  • Boardgames
  • Brasserie
  • Brazilian
  • Burger
  • Cafenea
  • Ceainărie
  • Cheese bar
  • Chinezesc
  • Cigar Club
  • Club
  • Cocktail Bar
  • Cofetărie
  • Columbian
  • Concept Dining
  • Coreean
  • Craft Beer
  • Dessert
  • Englezesc
  • European
  • Evenimente
  • Fine dining
  • Franțuzesc
  • Fusion
  • Gastrobar
  • Gelaterie
  • Gentleman's Club
  • German
  • Gluten Free
  • Gourmet
  • Grecesc
  • Grill
  • Grădină
  • Indian
  • Interbelic
  • Internațional
  • Iranian
  • Irlandez
  • Italian
  • Japonez
  • Karaoke-bar
  • Kosher
  • Libanez
  • Mediteranean
  • Mexican
  • Modern cuisine
  • Muzica live
  • Oriental
  • Oyster Bar
  • Pasta Bar
  • Peruan
  • Pescăresc
  • Pizzerie
  • Portughez
  • Pub
  • Raw Vegan
  • Românesc
  • Rusesc
  • Sky Bar
  • Social Club
  • Spaniol
  • Specialty Coffee
  • Sports Bar
  • Steakhouse
  • Sushi
  • Sârbesc
  • Teatru
  • Terasă
  • Texan
  • Thailandez
  • Tradițional
  • Turcesc
  • Unguresc
  • Urban
  • Vegan
  • Vegetarian
  • Vietnamez
  • Wine Bar
  • Ţigănesc
Conectare
Inregistrare
Descoperă. Rezervă. Savurează.
Restograf Restograf
  • Locuri Cool
    • Hot Events
    • Hot Plates
    • Hot Spots
  • Spotlight
    • Noutati
    • Tendințe
  • Insider
    • Meet The Chef
    • Repere
  • De bun gust
    • Food Smart
    • Rețete
    • Tips & Tricks
  • Chin-Chin
    • Vin & Bere
    • Cocktails & Spirits
    • Re-Fresh
    • Hot Drinks
  • Food Trip
    • Pe la ei
    • Pe la noi
  • @Acasă
    • De Citit
    • Dine In
    • Fun
    • În Bucătărie
    • Shopping
Restograf Restograf
  • Conectare
  • Inregistrare
|
București
  • Bihor
  • Brașov
  • București
  • București/Ilfov
  • Cluj
  • Constanța
  • Călărași
  • Mehedinți
  • Prahova
  • Sibiu
Rezervă o masă
  • Toate restaurantele
  • American
  • Argentinian
  • Arăbesc
  • Asiatic
  • Bakery
  • Balcanic
  • Bar
  • Barbecue
  • Beach Bar
  • Belgian
  • Berărie
  • Bio
  • Bistro
  • Boardgames
  • Brasserie
  • Brazilian
  • Burger
  • Cafenea
  • Ceainărie
  • Cheese bar
  • Chinezesc
  • Cigar Club
  • Club
  • Cocktail Bar
  • Cofetărie
  • Columbian
  • Concept Dining
  • Coreean
  • Craft Beer
  • Dessert
  • Englezesc
  • European
  • Evenimente
  • Fine dining
  • Franțuzesc
  • Fusion
  • Gastrobar
  • Gelaterie
  • Gentleman's Club
  • German
  • Gluten Free
  • Gourmet
  • Grecesc
  • Grill
  • Grădină
  • Indian
  • Interbelic
  • Internațional
  • Iranian
  • Irlandez
  • Italian
  • Japonez
  • Karaoke-bar
  • Kosher
  • Libanez
  • Mediteranean
  • Mexican
  • Modern cuisine
  • Muzica live
  • Oriental
  • Oyster Bar
  • Pasta Bar
  • Peruan
  • Pescăresc
  • Pizzerie
  • Portughez
  • Pub
  • Raw Vegan
  • Românesc
  • Rusesc
  • Sky Bar
  • Social Club
  • Spaniol
  • Specialty Coffee
  • Sports Bar
  • Steakhouse
  • Sushi
  • Sârbesc
  • Teatru
  • Terasă
  • Texan
  • Thailandez
  • Tradițional
  • Turcesc
  • Unguresc
  • Urban
  • Vegan
  • Vegetarian
  • Vietnamez
  • Wine Bar
  • Ţigănesc
Acasa > Business Blog > Tips > Cum să oferi servicii de 5 stele și să-ți fidelizezi clienții
  • Tips

Cum să oferi servicii de 5 stele și să-ți fidelizezi clienții

  • Autor : Restograf
  • Data publicare : 21 noiembrie, 2019
  • Data modificare : 30 iunie, 2022
Total
0
Shares
0
0
0
Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0

Ospitalitatea este business-ul tău – să creezi experiențe memorabile, delicioase, pentru cei care iau masa în restaurantul tău. Înseamnă a face tot ce poți pentru a construi o relație frumoasă, de durată, cu cei care îți calcă pragul.

În practică, însă, lucrurile nu sunt mereu atât de simple. Și implică multă muncă: statistici, colectare de date, follow-up constant și urmărirea feedback-ului primit. Știm, te înțelegem. De aceea Restograf este menit să-ți ofere uneltele de care ai nevoie pentru a ușura acest proces.

fidelizarea clienților

Așa că am pus la punct un scurt ghid despre trei puncte cheie prin care să duci conceptul de ospitalitate la următorul nivel. Află cum te poți folosi de datele pe care le colectezi despre oaspeți pentru a le oferi experiențe personalizate. Sau cum, prin mesajul potrivit trimis la momentul potrivit îți poți transforma clienții ocazionali, în oaspeți fideli. Și cum, ținând cont de feedback-ul primit, poți îmbunătăți considerabil serviciile oferite.

Cum să oferi servicii personalizate

Pentru ca resturantul tău să ofere cele mai bune servicii de ospitalitate posibile, trebuie să ajungi să-ți cunoști clienții foarte bine. Înseamnă a face oamenii să se simtă bineveniți, să îi faci să se simtă importanți, indiferent dacă te vizitează pentru prima dată sau deja sunt clienți fideli.

Până la urmă, gândește-te… ce-i face pe oameni să iasă la restaurant? Nevoia de interacțiune umană, care, într-un mediu atât de digitalizat, ne lipsește tot mai mult. Un bun-venit călduros face mai mult decât o mie de reduceri. Iar dacă îți și amintești numele celor care te vizitează, sau care este băutura lor preferată, cu atât mai mult vei crește în ochii lor.

Informațiile, cea mai importantă resursă de care dispui

Un studiu efectuat de Accenture arată că 75% din clienții de restaurant spun că sunt mai dispuși să revină într-un local dacă cei de acolo le-au reținut numele sau preferințele culinare. Însă ca să ajungi în acest punct, să poți oferi astfel de servicii personalizate, nu e ușor. E o muncă de echipă, o chestiune de atenție constantă, de a colecta și folosi informațiile despre oaspeți.

Folosind Restograf manager poți colecta tot felul de date valoroase despre oaspeții tăi, îți poți nota preferințele lor, tocmai pentru a le putea apoi oferi o experiență personalizată. Astfel, data viitoare când vor lua masa la tine, îi vei putea suprinde plăcut. Iar ei se vor simți apreciați și importanți. În plus, poți urmări în orice moment, de oriunde, statisticile despre restaurantul tău – iar una din aceste statistici îți arată care sunt cei mai populari oaspeți, cei care te vizitează cel mai des. Poate nu ar fi o idee rea să le mulțumești cum se cuvine!

Abordări deștepte

  • Adună cât mai multe informații. Zile de naștere și aniversări, preferințe culinare, ba chiar și cât timp petrec în restaurant – colectează toate aceste date așa încât să-ți cunoști cât mai bine oaspeții.
  • Pregătește-ți personalul. Dacă într-o zi ai rezervări din partea unor oaspeți care au mai fost la tine și despre care ai deja informații, rupe-ți câteva momente din timpul tău și spune-le ospătarilor ce știi despre persoanele respective. Un gest simplu precum a-i întâmpina spunându-le pe nume sau mulțumindu-le că au revenit la tine, contează foarte mult!
  • Folosește datele pentru a-i surprinde plăcut. Dacă știi dinainte că cineva își serbează ziua de naștere sau o aniversare (oaspeții au opțiunea de a selecta o ocazie specială atunci când fac rezervarea), pregătește-le un desert special sau oferă-le ceva din partea casei. Sigur nu se vor aștepta la un astfel de gest și le vei face o surpriză foarte plăcută, pe care o vor aprecia ca atare.

Marketing targetat

Un studiu recent de la Harvard arată că, sporind cu 5% numărul vizitelor recurente, crește și profitul cu 25 – 125%.

Acum nu-ți imagina că e cazul să pui mâna pe telefon și să-i suni pe fiecare în parte, îndemnându-i să revină în localul tău – ba chiar ar fi intruziv și agresiv, în această era a e-mailului și mesajelor text. Cu toate acestea, oamenii își doresc să se simtă apreciați. Comunicând cu ei în mod regulat, le arăți că prezența lor contează.

Așa că apelează la mesaje targetate. Cu Restograf manager poți urmări istoricul rezervărilor. Și poți gândi campanii anume pentru cei care nu te-au mai vizitat de o vreme. Fie că le dai un e-mail și le oferi o reducere, fie că le trimiți un SMS și le spui „Ne e dor de tine!”… astfel de mesaje targetate funcționează foarte bine.

Abordări deștepte

  • Folosește imaginea de brand. Include logo-ul restaurantului în e-mailurile trimise oaspeților, fotografii reprezentative și folosește un ton prietenos, informal. Ai grijă să nu existe greșeli în text! Și nu-ți fie teamă să te joci, să experimentezi – videourile și gif-urile au mare priză zilele astea!
  • Comunică prin Social Media. Celebrează-ți echipa prin intermediul Facebook, de la chef la ospătari, așa încât să creezi o comunitate în jurul brandului tău. Vrei să faci o schimbare în meniu? Pune o întrebare în feed și vezi cum reacționează oamenii. Și tot așa…

Ține cont de review-uri

Oaspeții restaurantelor din ziua de azi sunt sofisticați. Ei vor să știe povestea din spatele unui brand și a mâncării care li se servește, ce este în ea, cum se gătește și de unde provine. Asta înseamnă că restaurantele au un public de clienți activi, care sunt atenți la tot ce fac. Și din moment ce oamenii au la îndemână mai multe platforme ca niciodată prin care să comunice (social media, site-uri de review-uri etc.), este responsabilitatea ta să te asiguri că vocile lor sunt auzite.

Un sondaj făcut de Cone Communications arată că 4 din 5 clienți țin cont de review-urile negative atunci când iau o decizie. Cu cât mai popular este un restaurant, cu atât mai multe review-uri adună. Și este important să revii cu feedback.

Așadar, urmărește comentariile celor care te-au vizitat. Chiar dacă nu îi poți mulțumi pe toți, poți observa, în schimb, dacă există anumite plângeri care apar în mod repetat și poți lua măsuri pentru a rezolva respectivele probleme – spre exemplu, dacă este ceva în neregulă cu un anumit preparat, dacă muzica e prea tare sau atitudinea ospătarilor lasă de dorit etc. Poți îmbunătăți meniul și chiar schimba atmosfera din localul tău.

Folosind Restograf, oaspeții tăi sunt îndemnați să lase un review după fiecare vizită, iar tu poți urmări toate comentariile, strânse la un loc.

Abordări deștepte

  • Solicită feedback. Sau lasă Restograf să se ocupe de asta! Mai multe review-uri înseamnă mai multe informații utile pentru tine. Cu atât mai mult dacă restaurantul este nou deschis!
  • Fă-ți un plan. Fie că faci ședințe cu personalul sau testezi unele aspecte, pune la punct un plan prin care să remediezi aspectele negative sancționate de oaspeții tăi. În același registru se înscriu și training-urile făcute personalului.
Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Tags
  • clienți restaurant
  • colectare date
  • date despre clienți
  • fidelizarea clienților
  • fidelizarea oaspeților
  • informații despre clienți
  • marketing
  • oaspeți restaurant
  • restograf manager
  • review
  • servicii de ospitalitate
  • servicii personalizate
Citește și
Provocările economice ale redeschiderii restaurantelor – mic ghid de (re)negociere
Citește articolul
  • Tips
Provocările economice ale redeschiderii restaurantelor – mic ghid de (re)negociere
Coronavirus │ Noi restricții: terasele se închid la ora 23:00
Citește articolul
  • Noutati
  • Tips
Coronavirus │ Noi restricții: terasele se închid la ora 23:00
Regândirea spațiilor publice: cum se vor adapta restaurantele după ridicarea stării de urgență
Citește articolul
  • Repere
  • Tips
Regândirea spațiilor publice: cum se vor adapta restaurantele după ridicarea stării de urgență
Coronavirus │ Măsuri de siguranță pentru livrări și take-out
Citește articolul
  • Tips
Coronavirus │ Măsuri de siguranță pentru livrări și take-out
Coronavirus │ Cum poți obține Certificatul de Situație de Urgență
Citește articolul
  • Noutati
  • Tips
Coronavirus │ Cum poți obține Certificatul de Situație de Urgență
Strategii în vreme de criză: cum comunici cu oaspeții
Citește articolul
  • Tips
Strategii în vreme de criză: cum comunici cu oaspeții
Coronavirus │ Glovo și UberEats iau măsuri pentru a sprijini restaurantele
Citește articolul
  • Noutati
  • Tips
Coronavirus │ Glovo și UberEats iau măsuri pentru a sprijini restaurantele
Cum să faci fiecare oaspete să se simtă ca un VIP
Citește articolul
  • Tips
Cum să faci fiecare oaspete să se simtă ca un VIP
Aplicația de rezervări la restaurante și oportunitățile ei pentru businessul tău
Citește articolul
  • Tips
Aplicația de rezervări la restaurante și oportunitățile ei pentru businessul tău
Caută
Postări recente
  • Restaurante farm to table care gătesc cu ingrediente locale, curate, de sezon
    Restaurante farm to table care gătesc cu ingrediente locale, curate, de sezon
    • Data publicare : 23 martie, 2023
    • Data modificare : 23 martie, 2023
  • Aperol vs Campari. Care-i diferența dintre ele și cum le folosim?
    Aperol vs Campari. Care-i diferența dintre ele și cum le folosim?
    • Data publicare : 23 martie, 2023
    • Data modificare : 23 martie, 2023
  • Ghid de călătorie: ce e musai de văzut și ce e obligatoriu de mâncat la Istanbul
    Ghid de călătorie: ce e musai de văzut și ce e obligatoriu de mâncat la Istanbul
    • Data publicare : 21 martie, 2023
    • Data modificare : 21 martie, 2023
  • Umami. Ce este al cincilea gust și de ce a intrat în lumina reflectoarelor lumii?
    Umami. Ce este al cincilea gust și de ce a intrat în lumina reflectoarelor lumii?
    • Data publicare : 21 martie, 2023
    • Data modificare : 21 martie, 2023
  • Poke House – un colț de California cu aromă hawaiiană
    Poke House – un colț de California cu aromă hawaiiană
    • Data publicare : 20 martie, 2023
    • Data modificare : 20 martie, 2023
Urmărește-ne pe Instagram!
restograf.ro
Decizii, decizii... 🤔 În „lupta” dintre urzici și spanac 🍃, cine câștigă în varianta ta? Oricum ar fi, un lucru e sigur: e păcat să nu profiți de ele acum, cât sunt în sezon. Bucură-te de un prânz sănătos și delicios!😋
Când spui mâncare japoneză gândul îți fuge imediat la sushi și ramen, nu? 🍜🍣 Avem, desigur, multe restaurante japoneze în București unde poți mânca pește crud și supă cu tăiței asiatici. Bucătăria japoneză are însă mult mai multe de oferit! 🥢🍱🥟
Ce iese când amesteci un strop de Italia, California și Hawaii? 👀 Poke House. O franciză lansată de doi antreprenori italieni care „iese la înaintare” cu poke bowls 😍 – preparate tradițional hawaiiane, pregătite în stil californian. Un concept de fast casual cu mâncare sănătoasă, care a cucerit pe toată lumea.
Pregătește-te emoțional pentru cea mai bogată în creveți fajita pe care ai mâncat-o vreodată! 😍🍲 Vine sfârâind toată la masă, în culori vibrante și cu un gust de senzație! 😋
🇮🇪 Irlanda e renumită pentru o mulțime de lucruri minunate. Dar puține sunt mai emblematice decât un pint de Guinness 🖤🍻, servit cu acel guler bogat de spumă! 😍
Te-ai săturat de aceeași veșnică dilemă pe care o aveți când se apropie pauza de masă? 🤔 Ce zici de un joc? 🧩
Follow
Alegerea editorilor
  • 10+ restaurante din Oradea care să-ți încânte și privirea, și papilele gustative
    • Pe la noi
    10+ restaurante din Oradea care să-ți încânte și privirea, și papilele gustative
  • Unde mâncăm la restaurant în Poiana Brașov?
    • Hot Spots
    • Pe la noi
    Unde mâncăm la restaurant în Poiana Brașov?
  • Chef Florin Dumitrescu: „Echilibrul în farfurie nu poate fi obținut fără echilibrul din familie”
    • Meet The Chef
    Chef Florin Dumitrescu: „Echilibrul în farfurie nu poate fi obținut fără echilibrul din familie”
  • Ce alimente e bine să mănânci după ce ai fost la alergare
    • Food Smart
    Ce alimente e bine să mănânci după ce ai fost la alergare
  • 15 dintre cele mai bune restaurante de la Roma
    • Pe la ei
    15 dintre cele mai bune restaurante de la Roma

Intră în cont

Ai uitat parola?
Conectare cu Google

Recuperează parola

Introdu adresa de email

Bine ai venit pe Restograf!

SUNT DE ACORD NU SUNT DE ACORD

Acceptarea termenilor și condițiilor este obligatorie pentru crearea contului.

Doar promoții și locuri cool, fără spam!

Abonează-te la newsletterul nostru și profită de ofertele și reducerile exclusive pentru abonați!
Îți vom trimite prin e-mail și/sau sms ultimele noutăți legate de localuri, lansări, evenimente și mai ales promoții.

Ești de acord să îți facem o grămadă de surprize plăcute?

SUNT DE ACORD
Vezi mai multe detalii NU SUNT DE ACORD

Cum ar fi să primești
oferte făcute special pentru tine?

Lasă-ne să îți personalizăm ofertele special pe gustul tău, în funcție de profilul și preferințele tale.
Să fim atenți la ce tipuri de localuri frecventezi, care sunt localurile tale preferate și unde îți place să revii, de fiecare dată, cu plăcere.

Ești de acord să îți oferim mai multă atenție?

SUNT DE ACORD
Vezi mai multe detalii NU SUNT DE ACORD

OK
Despre Noi
  • Despre Restograf
  • Articole
  • Cariere
  • Contact
  • Rezervare restaurant
  • Arhivă articole
Help
  • FAQ
  • Politică Cookies
  • Politica de Anulare
  • Confidențialitate
  • Termeni și Condiții
Business
  • Ai un restaurant?
  • Business Blog
Descarcă APP
ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER

A apărut o eroare, te rugăm să încerci mai târziu

Te-ai înscris la newsletter-ul Restograf!

Copyright © 2022 Restograf

Input your search keywords and press Enter.

Folosim cookie-uri pentru a mentine si imbunatati experienta de navigare.
DetaliiAccepta
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDuratăDescriere
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ