Restograf Restograf
  • PRIN ORAȘ
    • UNDE IEȘIM
    • CE MÂNCĂM
    • NOUTĂȚI
    • RECENZII
  • INTERVIURI
    • MEET THE CHEF
    • REPERE
  • FOOD & DRINKS
    • BĂUTURI
    • DINE IN
    • REȚETE
    • SHOPPING
    • TIPS & TRICKS
  • DESTINAȚII
    • ÎN ȚARĂ
    • ÎN LUME
  • E-SHOP
  • PRIN ORAȘ
    • UNDE IEȘIM
    • CE MÂNCĂM
    • NOUTĂȚI
    • RECENZII
  • INTERVIURI
    • MEET THE CHEF
    • REPERE
  • FOOD & DRINKS
    • BĂUTURI
    • DINE IN
    • REȚETE
    • SHOPPING
    • TIPS & TRICKS
  • DESTINAȚII
    • ÎN ȚARĂ
    • ÎN LUME
  • E-SHOP
Restograf Restograf
Rezerva o masa
Conectare
Inregistrare
  • Ai un restaurant?
    • Promoveaza-te
    • Business Blog
    • Consultant virtual
  • PRIN ORAȘ
    • UNDE IEȘIM
    • CE MÂNCĂM
    • NOUTĂȚI
    • RECENZII
  • INTERVIURI
    • MEET THE CHEF
    • REPERE
  • FOOD & DRINKS
    • BĂUTURI
    • DINE IN
    • REȚETE
    • SHOPPING
    • TIPS & TRICKS
  • DESTINAȚII
    • ÎN ȚARĂ
    • ÎN LUME
  • E-SHOP
Restograf Restograf
  • Conectare
  • Inregistrare
|
București
  • Bihor
  • Brașov
  • București
  • București/Ilfov
  • Călărași
  • Cluj
  • Constanța
  • Mehedinți
  • Prahova
  • Sibiu
Rezervă o masă
  • Toate restaurantele
  • American
  • Argentinian
  • Arăbesc
  • Asiatic
  • Bakery
  • Balcanic
  • Bar
  • Barbecue
  • Beach Bar
  • Belgian
  • Berărie
  • Bio
  • Bistro
  • Boardgames
  • Brasserie
  • Brazilian
  • Burger
  • Cafenea
  • Ceainărie
  • Cheese bar
  • Chinezesc
  • Cigar Club
  • Club
  • Cocktail Bar
  • Cofetărie
  • Columbian
  • Concept Dining
  • Coreean
  • Craft Beer
  • Dessert
  • Englezesc
  • European
  • Evenimente
  • Fine dining
  • Franțuzesc
  • Fusion
  • Gastrobar
  • Gelaterie
  • Gentleman's Club
  • German
  • Gluten Free
  • Gourmet
  • Grecesc
  • Grill
  • Grădină
  • Indian
  • Interbelic
  • Internațional
  • Iranian
  • Irlandez
  • Italian
  • Japonez
  • Karaoke-bar
  • Kosher
  • Libanez
  • Loc de joaca
  • Mediteranean
  • Mexican
  • Modern cuisine
  • Muzica live
  • Oriental
  • Oyster Bar
  • Pasta Bar
  • Peruan
  • Pescăresc
  • Pizzerie
  • Portughez
  • Pub
  • Raw Vegan
  • Românesc
  • Rusesc
  • Sky Bar
  • Social Club
  • Spaniol
  • Specialty Coffee
  • Sports Bar
  • Steakhouse
  • Sushi
  • Sârbesc
  • Teatru
  • Terasă
  • Texan
  • Thailandez
  • Tradițional
  • Turcesc
  • Unguresc
  • Urban
  • Vegan
  • Vegetarian
  • Vietnamez
  • Wine Bar
  • Ţigănesc
Acasa > Business Blog > Management > 21 de întrebări care vă vor îmbunătății afacerea
  • Management

21 de întrebări care vă vor îmbunătății afacerea

  • Autor : Restograf
  • Data publicare : 27 septembrie, 2019
  • Data modificare : 30 iunie, 2022
Total
0
Shares
0
0
0
Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0

Schimbările în industria de ospitalitate sunt aproape la fel de dese ca cele din industria modei. Și aici trandurile vin și pleacă, tehnologia este însă în permanență îmbunătățire, însă schimbările cele mai dese vin din zona de personal. Având, deci, o astfel de fluctuație, orice afacere din domeniul Horeca are nevoie de piloni stabili pe care să se sprijine.
Pentru a face față schimbărilor inerente, este nevoie de o adaptabilitate crescută și de un permanent interes pentru ce se întâmplă pe piață.

Experții în marketing, comunicare și training în domeniul Horeca au stat de vorbă cu reprezentanți ai industriei americane de profil și au format o listă de 21 întrebări pe care orice propietar și manager de local ar trebui să și le pună pentru a se menține pe linia de plutire și chiar a se remarca din mulțime.

  1. De ce angajații de pe o tură sunt mai buni decât cei de pe altă tură, făcând exact aceeași muncă?

  2. Dacă toată lumea este informată despre importanța amabilității, a vânzării, a comunicării eficient atât în echipă, cât și cu clienții, a curățeniei, atunci de ce doar anumiți angajați țin cont de ea?

  3. Care sunt punctele noastre forte în recrutarea de personal și pregătirea acestuia?

  4.  Care sunt punctele noastre slabe în recrutarea de personal și pregătirea acestuia?

  5. Care sunt lacunele de personal și de pregătire în momentul acesta în restaurantul meu?

  6. Ce trebuie să știm și ce trebuie să facem mai departe pentru a fi competitivi?

  7. Ce putem face chiar în momentul acesta pentru a îmbunătăți comunicarea între membrii echipei, între echipă și manager și între aceștia și clienți?

  8. Care este cea mai mare bucurie a echipei în cadrul muncii și cum putem multiplica acest lucru?

  9. Să ne imaginăm că suntem peste șase luni sau un an din acest moment și nimic nu s-a schimbat în restaurant. Care sunt în cazul acesta implicațiile cu privire la personal, performanță și profit?

  10. Ce procese sau sisteme pot fi reparate, îmbunătățite sau eliminate? Cum?

  11. Cum pot fi eu un leader mai bun?

  12. Ce stă în calea managerilor și a membrilor echipei pentru a fi mai implicați în munca pe care o depun și în relaționarea dintre ei în sarcinile lor zilnice?

  13. Este toată lumea din echipă conștientă de obiectivele noastre și care este rolul lor în îndeplinirea acestora?

  14. Ce îndatoriri sau sarcini ale membrilor echipei îi fac pe aceștia să se simtă cel mai apreciați și productivi?

  15. Care este acea resursă pe care nu o avem, dar de care am fi avut nevoie?

  16. Ce lacune de pregătire există în restaurantul meu?

  17. Cum putem să identificăm, să obținem și să împărtășim cele mai bune atuuri ale restaurantului nostru?

  18. Cum reușim să păstrăm ședințele dinaintea deschiderii la cote relevante și eficiente?

  19. Cum putem îmbunătăți procesul de adaptare al noilor angajați astfel încât să maximizăm perioada acestora petrecută în companie și să minimizăm abandonul locului de muncă?

  20. Pe cine admir pentru modul de relaționare cu clienții și ce putem învăța de la această persoană?

  21. Cum putem deveni la fel de buni ca și concurența ce are potențialul să ne scoată de pe piață?

Toate acestea sunt întrebări de rutină pe care cei ce dețin restaurante, baruri și cafenele ar trebui să și le pună periodic pentru a se menține în top. Însă răspunsurile la ele sunt de fapt cheia, deci nu este suficientă analiza, ci trebuie o acțiune constantă în acest sens.

Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Tags
  • afacere
  • angajati
  • idei
  • intrebari
  • management
  • ospitalitate
  • schimbare
Citește și
7 sfaturi utile dacă te gândești să îți deschizi un fast-food
Citește articolul
  • Management
7 sfaturi utile dacă te gândești să îți deschizi un fast-food
(P) Asigurări și beneficii pentru angajați: ingrediente cheie pentru fidelizarea echipei tale
Citește articolul
  • Business Blog
  • Management
(P) Asigurări și beneficii pentru angajați: ingrediente cheie pentru fidelizarea echipei tale
DAAS Epta România, soluții complete pentru industria HoReCa
Citește articolul
  • Management
  • REPERE
DAAS Epta România, soluții complete pentru industria HoReCa
(P) Rețeta perfectă pentru asigurarea clădirilor și bunurilor pensiunii tale!
Citește articolul
  • Business Blog
  • Management
(P) Rețeta perfectă pentru asigurarea clădirilor și bunurilor pensiunii tale!
(P) Rețeta perfectă pentru asigurarea pensiunii tale!
Citește articolul
  • Management
(P) Rețeta perfectă pentru asigurarea pensiunii tale!
Cum să-ți faci un plan pentru redeschiderea restaurantului
Citește articolul
  • Management
Cum să-ți faci un plan pentru redeschiderea restaurantului
Restograf este GRATUIT pentru toate restaurantele!
Citește articolul
  • Management
Restograf este GRATUIT pentru toate restaurantele!
Restograf Reopening Guide: ghidul tău pentru reluarea activității în restaurant
Citește articolul
  • Management
Restograf Reopening Guide: ghidul tău pentru reluarea activității în restaurant
De ce nu particip la webinarii
Citește articolul
  • Management
De ce nu particip la webinarii
Caută
Alegerea editorilor
  • Cele mai bune cherhanale de pe litoralul românesc, unde mănânci excelent
    • ÎN ȚARĂ
    • UNDE IEȘIM
    Cele mai bune cherhanale de pe litoralul românesc, unde mănânci excelent

Intră în cont

Ai uitat parola?
Conectare cu Google

Recuperează parola

Introdu adresa de email

Bine ai venit pe Restograf!

SUNT DE ACORD NU SUNT DE ACORD

Acceptarea termenilor și condițiilor este obligatorie pentru crearea contului.

Doar promoții și locuri cool, fără spam!

Abonează-te la newsletterul nostru și profită de ofertele și reducerile exclusive pentru abonați!
Îți vom trimite prin e-mail și/sau sms ultimele noutăți legate de localuri, lansări, evenimente și mai ales promoții.

Ești de acord să îți facem o grămadă de surprize plăcute?

SUNT DE ACORD
Vezi mai multe detalii NU SUNT DE ACORD

Cum ar fi să primești
oferte făcute special pentru tine?

Lasă-ne să îți personalizăm ofertele special pe gustul tău, în funcție de profilul și preferințele tale.
Să fim atenți la ce tipuri de localuri frecventezi, care sunt localurile tale preferate și unde îți place să revii, de fiecare dată, cu plăcere.

Ești de acord să îți oferim mai multă atenție?

SUNT DE ACORD
Vezi mai multe detalii NU SUNT DE ACORD

OK
Despre Noi
  • Despre Restograf
  • Articole
  • Cariere
  • Contact
  • Rezervare restaurant
  • Arhivă articole
Help
  • FAQ
  • Politică Cookies
  • Politica de Anulare
  • Confidențialitate
  • Termeni și Condiții
Business
  • Ai un restaurant?
  • Business Blog
ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER
  • A apărut o eroare, te rugăm să încerci mai târziu

    Te-ai înscris la newsletter-ul Restograf!

Copyright © 2023 Restograf

Input your search keywords and press Enter.