Peste 600 de materiale de presa publicate si 3 milioane de persoane informate lunar
Peste 600 de materiale de presa despre retetele traditionale romanesti au fost publicate in perioada 1 februarie – 31 mai 2013, in cadrul proiectului de responsabilitate sociala “Descopera traditiile culinare romanesti!”, derulat de agentia Russenart Communications in parteneriat cu Arpis.
Timp de 4 luni au fost transmise 18 campanii de presa catre partenerii media si publicatiile din domeniile culinar, traditie si social, fiind promovate 16 retete traditionale si 11 pensiuni din zonele Bucovina, Dobrogea, Banat si Ardeal.
In perioada 1 februarie – 31 mai 2013, retetele traditionale romanesti promovate au fost preparate de reprezentantii restaurantelor Bucatarasul cel dibaci si Casa Oprescu, precum si de Gelu-Marian Jilavu, Food Manager in cadrul proiectului.
Partenerii care au sustinut proiectul cu retete traditionale romanesti au fost: Cabana Zada, Pensiunea COLLADA, Pensiunea Liliana, Pensiunea Casa dintre Salcii, Pensiunea Cherhana, Pensiunea Select, Hotel Senator, Casa Altringen, Pensiunea Valea Mariilor, Vila Honor, Castelul Printul Vanator si Dracula, Laura Laurentiu (www.retetecalamama.ro) si Adrian Buzoianu (www.chefbuzu.com).
Din luna martie, derularea activitatilor din cadrul proiectului de responsabilitate sociala se realizeaza cu sprijinul partenerului principal al proiectului, brandul premium Arpis, lansat in 1992. Portofoliul de produse Arpis contine faina de malai, faina din grau, gris, otet, ulei etc.
Proiectul “Descopera traditiile culinare romanesti” este derulat de agentia Russenart Comunications in parteneriat cu Arpis, in perioada februarie – noiembrie 2013 si este sprijinit de 48 de parteneri media (televiziuni, publicatii tiparite si online, bloguri).
Partenerul special al proiectului este ChefBuzu.com.
In cadrul programului “Descopera traditiile culinare romanesti”, 40 de retete vechi sunt obtinute de la pensiuni si mici producatori din cele 9 regiuni istorice ale Romaniei: Bucovina, Dobrogea, Banat, Ardeal, Oltenia, Crisana, Maramures, Moldova si Muntenia.
Timp de 9 luni, retetele traditionale promovate sunt pregatite la restaurante partenere din Bucuresti si pot fi degustate pe durata proiectului, la preturi speciale.
Despre Russenart Communications
Russenart Communications este o agentie de comunicare infiintata in 2008 si condusa de Larisa Toader, in calitate de Director Executiv. Compania se diferentiaza de celelalte agentii de pe piata de comunicare romaneasca prin cateva servicii unice: delegarea unor specialisti de relatii publice seniori care isi desfasoara activitatea de la biroul clientului pe o perioada determinata, consultanti specializati in promovarea start-up-urilor si a brandurilor de lux, consultanta in derularea proiectelor europene, workshop-uri aplicative.
Din 2010, compania a inceput derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Targul de Traditie, Cultura si Manufactura Romaneasca, proiectul de responsabilitate sociala ”Descopera traditiile culinare romanesti!”si proiectul educational ”Deserturi de poveste”.
Pentru detalii referitoare la proiect si mai multe informatii accesati www.russenart.ro, www.traditiiculinareromanesti.ro sau www.traditiiculinareromanesti.wordpress.com.
*