Guinness celebreaza St Patrick’s Day in puburile din intreaga tara
GUINNESS, berea stout numarul 1 in lume, va sarbatori St. Patrick’s Day in weekend-ul 15-17 martie. Anul acesta, de St Patrick’s Day, Guinness si-a propus sa aduca spiritul petrecerilor irlandeze in cele mai mari puburi din Romania, pregatind surprize marca Guinness, in stilul „Paint the Town Black”.
In perioada 7 – 17 martie, Guinness a pregatit o serie de activari in 85 de puburi partenere din toata tara. Actiunile Guinness vor avea loc in 25 de orase, printre care Brasov, Sibiu, Ploiesti, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Oradea, Craiova si Bucuresti.
Conceptul „Paint the Town Black” este promovat in Romania prin decalogul „postului negru Guinness” – 10 reguli stricte pentru adevaratul consumator de Guinness. Astfel, cei care respecta decalogul si beau minimum 3 pinturi de bere in perioada campaniei pot castiga mii de premii instant sau, prin tragere la sorti, un weekend pentru doua persoane la Dublin, cu ocazia Arthur Guinness’ Day (septembrie 2013). Premiile pregatite de Guinness constau in pinturi de bere, CD-uri cu muzica irlandeza sau celebrele palarii Guinness.
Bucurestenii vor putea participa pe 17 martie, de St. Patrick’s Day, la un spectacol in aer liber organizat in Centrul Istoric al Bucurestiului, in parteneriat cu Ambasada Irlandei. Dupa concert, bucurestenii sunt asteptati cu multe surprize si oferte in puburi, pentru a continua petrecerea alaturi de Guinness.
Pentru a afla mai multe detalii despre evenimentele si activarile care vor avea loc in locatiile partenere, cei interesati sunt invitati sa urmareasca pagina de Facebook Guinness Romania.
St. Patrick’s Day este cea mai cunoscuta zi din intreaga lume dedicata unui sfant si Ziua Nationala a Irlandei. La nivel global, milioane de oameni celebreaza an de an St. Patrick’s Day alaturi de irlandezi. Pe 17 martie, paharele de bere Guinness sunt ciocnite in cadrul miilor de petreceri si parade stradale, ce au ca simboluri spiridusii irlandezi si trifoiul cu patru foi.
Guinness este o bere premium, cu o aroma unica de orz prajit si caramel, care ii da o nota distincta. Berea Guinness este savurata in peste 150 de tari, pana in Barbados, Nigeria si Indonezia. Consumul zilnic anual de bere Guinness se ridica la peste 10 milioane de pahare.
Beraria din St. James’s Gate (Dublin), construita de Arthur Guinness in 1759, a devenit un simbol celebru, avand la baza valori puternice precum excelenta, inovatia si spiritul filantropic.
URBB, compania in portofoliul careia se afla berea Guinness in Romania, este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare si a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini si Bilbor.
Povestea berii Guinness
De mai bine de 250 de ani, berea Guinness este unul dintre cele mai faimoase simboluri ale culturii irlandeze. Inca din 1759, reteta unica a lui Arthur Guinness a adus consumatorilor din intreaga lume una dintre cele mai fine experiente ale consumului de bere.
Guinness este un simbol global preferat de numerosi cunoscatori fini de bere, avand in spate una dintre cele mai lungi si vii istorii. Traditia si mostenirea irlandeza sunt elementele ce dau gustul inegalabil al acestui sortiment de bere neagra. Stilul si personalitatea Guinness provin din metoda de fabricare complexa care presupune prepararea si folosirea celor mai rafinate ingrediente naturale intr-un proces steril de inalta tehnologie:
– Vechea traditie de prajire a orzului ofera nuanta speciala a rubiniului inchis si da caracterul unic al gustului;
– Berarii Guinness folosesc o cantitate dubla de hamei, pentru o aroma bogata, iar prospetimea ingredientelor este captata de soiul de drojdie specific, care asigura o fermentare completa, plina de savoare;
– Legendarul proces de maturare face ca “Guinness sa fie Guinness”, o bere singulara, cu o eleganta aparte;
– Guinness se distinge prin spuma spectaculoasa, un element consistent al produsului, indiferent de varianta.
Poate cel mai important lucru, unicitatea berii, este data de mostenirea unei arte traditionale a berarilor, a maiestriei si a pasiunii acestora.
(comunicat de presa)
*