În lumea ospitalității, unde fluctuația de personal este frecvent întâlnită, angajații buni sunt extrem de prețioși! Pentru a-i fideliza, programele de beneficii sunt instrumente puternice care determină satisfacția lor, gradul de implicare și loialitatea față de business. Prin pachetele de asigurări oferite de Groupama poți fi alături de ei atunci când au loc evenimente neprevăzute în viața lor, cu efecte negative și asupra afacerii tale.
Industria HORECA este cunoscută pentru ritmul alert și natura imprevizibilă. Iar angajații se confruntă adesea cu diverse riscuri, de la accidente la locul de muncă până la cazuri de boală ce intervin pe neașteptate. Asigurările oferite drept beneficiu înseamnă mai multă siguranță atât pentru angajații tăi, cât și pentru afacerea ta. Pe de o parte, echipa ta are un sprijin în caz de evenimente neașteptate (angajații simt un plus de siguranță, iar asta contează enorm pentru creșterea moralului și fidelizarea lor). Pe de altă parte, dacă cei din echipa ta sunt mulțumiți, crește și gradul lor de implicare la locul de muncă și loialitatea față de business – ceea ce este un avantaj și pentru tine.
Asigurările de viață, de accidente, de călătorii și de sănătate oferite de Groupama se pot adapta bugetului disponibil și în concordanță cu nevoile angajaților. Iată o rețetă sigură de la care poți porni.
Asigurări și beneficii pentru angajați, oferite de Groupama
Asigurarea de Sănătate – Spitalizare și Chirurgie pentru Angajați
Dacă vrei să le oferi angajaților tăi nu doar un simplu salariu, ci și sprijin în momentele mai puțin fericite, încheie o Asigurare de Sănătate care acoperă costurile de spitalizare și intervențiile chirurgicale.
Chiar daca sunt asigurați ai sistemului public de sănătate sau poate există un abonament medical privat, e important să le oferi și o asigurare privată de sănătate în completare. Acesta este un produs multiplicabil, modular și flexibil, ideal pentru situațiile medicale care necesită spitalizare sau chirurgie, atât în clinici sau spitale private, cât și în spitale de stat. Poți alege pachetul de asigurare în rețeaua privată Regina Maria sau în oriunde altă parte (detalii despre fiecare pachet, dar și mai multe informații găsești aici).
Iar pentru a face lucrurile mai simple și ușor de estimat pentru bugetul tău, Groupama a creat un instrument ușor de utilizat – calculatorul de preț interactiv. În câteva secunde, poți afla cât te costă să le oferi angajaților tăi această extra siguranță.
Principalele avantaje
Pentru companie:
- Instrumente de motivare și fidelizare a angajaților și de atragere a profesioniștilor de valoare.
- Personalizarea asigurării în funcție de nevoile angajaților.
- Flexibilitate în configurarea beneficiilor în funcție de disponibilitatea financiară.
- Simplitate: în funcție de tipurile de acoperiri alese și de mărimea grupului, contractul se poate încheia fără evaluarea medicala a angajaților, aceștia devenind asigurați imediat după semnare.
- Pe parcursul anului contractual se pot adăuga sau retrage membri.
Pentru angajați:
- Oferă suport financiar în cazul unui eveniment asigurat.
- Se poate include în asigurare și familia.
- Crește motivația, prin recunoașterea valorii la succesul companiei.
- Indemnizația de asigurare nu este supusă impozitării.
Asigurarea de Viață de Grup pentru Angajați
Groupama îți propune Asigurarea de viață de grup ca beneficiu suplimentar drepturilor salariale, prin intermediul căreia oferi suportul necesar și sprijin financiar atât colaboratorilor sau propriilor angajați, cât și familiilor acestora, în momentele mai puțin plăcute ale vieții. Indemnizația de asigurare nu este supusă impozitării, iar de ea beneficiază angajatul asigurat sau, în cazul unui deces, moștenitorii acestuia.
Riscurile acoperite
- Deces
- Spitalizare
- Intervenții chirurgicale
- Cheltuieli medicale
- Incapacitate temporară de muncă
- Arsuri
- Fracturi
- Invaliditate
- Diagnosticarea cu boli profesionale
- Diagnosticarea cu boli grave
Principalele avantaje
- Poți personaliza pachetul în funcție de specificul activității, specificul grupurilor sau mărimea acestora, dar și în funcție de nevoile angajaților.
- Tu alegi perioada în care angajații să fie acoperiți (în timpul îndeplinirii sarcinilor de serviciu, în timpul deplasărilor în țară și în străinătate sau de la domiciliu la locul de muncă și invers, ori în afara orelor de program, 24/7).
- Preluarea automată în asigurare fără costuri suplimentare dacă fluctuația grupului nenominal se încadrează într-un procent de 10%.
- Acoperire din prima zi de spitalizare, dacă au existat minim 3 zile de spitalizare (fără fransiză) și acoperire din prima zi de incapacitate temporară de muncă, dacă au existat minim 5 zile de incapacitate temporară de muncă (fără fransiză).
- Plata spitalizării până la 180 de zile/an, incapacitate temporară până la 90 zile/an.
- Posibilitatea de a alege numărul maxim de zile de spitalizare sau incapacitate temporară de muncă.
- Majorarea cu 100% a indemnizației de asigurare în cazul spitalizării la terapie intensivă.
- Includerea unei indemnizații de până la 450 de lei pentru cheltuieli medicale stomatologice de urgență.
Asigurarea Colectivă de Accidente de Persoane
Deși poate părea o activitate sigură, lucrul într-o unitate HORECA nu este ferit de riscuri. Pot apărea diverse accidente în bucătărie (cum ar fi tăieturi sau arsuri), căderi și alunecări, accidente la manipularea obiectelor grele, ori chiar în urma unui incendiu sau alte situații de urgență. Acest tip de asigurare îți este utilă în cazul apariției unor evenimente neplăcute legate de capacitatea de muncă a angajaților tăi.
Riscurile acoperite:
- Deces
- Invaliditate parțială sau totală
- Spitalizare din accident
- Intervenții chirurgicale din accident
- Cheltuieli medicale
- Incapacitate temporară de muncă/ convalescență din accident
- Arsuri
- Fracturi
- Diagnosticarea cu boli profesionale
Principalele avantaje
- Personalizarea asigurării în funcție de specificul activității, specificul grupurilor sau mărimea acestora, nevoile angajaților.
- Extinderea acoperirii pentru deces din accident, spitalizare și incapacitate temporară de muncă chiar și după expirarea poliței (dacă evenimentul a avut loc în perioada asigurată).
- Asigurarea poate fi personalizată și prin alegerea acoperirii evenimentelor care au loc pe perioada contractului.
- Nu este necesar control medical la achiziționarea asigurării.
- Consiliere în identificarea soluției optime de asigurare.
- Promptitudine și simplitate în soluționarea daunelor și plata indemnizațiilor de asigurare.
Asigurarea Medicală Integrală Colectivă
Prevenție, diagnostic și soluții. Această asigurare acoperă o gamă largă de servicii și specialități medicale, prin care angajații tăi beneficiază de servicii de calitate și tehnologii medicale moderne. Ai la dispoziție pachete cu acoperiri predefinite, atât pentru servicii medicale în ambulatoriu, cât și pentru servicii medicale de spitalizare și intervenții chirurgicale, dar poți opta și pentru pachete configurabile.
Ce se asigură
Servicii în spital (în rețeaua Regina Maria și în afara rețelei):
- Intervenții chirurgicale
- Spitalizare
- Naștere
Servicii în ambulatoriu:
- Verificări anuale
- Consultații la medicul generalist
- Consultații la medicul specialist
- Teste de laborator (analize)
- Diagnosticare
- Stomatologie
- Vaccinări
- Transport cu ambulanța
- Recuperare medicală
Principalele avantaje
- Beneficiezi de acoperiri multiple incluse într-un pachet la alegerea ta, în funcție de nevoile afacerii tale.
- Asigurarea este deductibilă la calculul impozitului pe veniturile din salarii, în limita echivalentului în lei a sumei de 400 euro/an/angajat.
- Decontare directă: Serviciile medicale acoperite se pot accesa oriunde în rețeaua Regina Maria, în baza programării, fără solicitarea unei pre-autorizări și fără costuri suplimentare, dacă nu se depășesc limitele din pachetul de asigurare ales.
- Acces rapid și simplu la serviciile medicale prin sistemul de programări pentru consultații, apelând serviciul Call Center 021 9767.
- Rețeaua medicală are acoperire națională.
Asigurarea de Grup pentru Călătorii în Străinătate
Evenimente neplăcute se pot ivi oricând. Dar situația este cu atât mai dificilă când ești departe de casă! Asigură-ți angajații pe perioada unei deplasări în străinătate în interes de serviciu, sau oferă-le asta chiar și ca beneficiu extra salarial pentru concedii. Ai la dispoziție trei variante pentru pachetul de bază (Silver, Gold și Platinum), dar poți alege și alte asigurări suplimentare opționale (în funcție de nevoi și de scopul deplasării). Durata asigurării poate fi de la 3 până la 365 de zile.
Ce oferă asigurarea:
1. Pachetul de bază:
-
- Asigurare medicală:
- Chat medical – acces 24/7 la un medic specialist pentru o evaluare medicală rapidă, suport și sfaturi în caz de accident, îmbolnăvire ori după terminarea călătoriei. Mai multe detalii, aici.
- Asistență medicală de urgență (decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea stării de sănătate)
- Spitalizare pe o perioadă mai mare de 10 zile (rambursarea cheltuielilor suplimentare provocate de spitalizarea îndelungată)
- Tratament dentar de urgență
- Repatriere medicală sau funerară
- Asigurare medicală:
-
- Asigurarea de accidente în caz de deces și invaliditate permanentă totală (cu acoperirea evenimentului produs printr-o indemnizație fixă).
- Răspundere civilă individuală (acoperirea prejudiciilor produse terților – vătămări corporale, deces sau distrugere materială – și a cheltuielilor de judecată existente în procesul civil).
- Asigurarea documentelor în caz de pierdere sau furt (rambursarea cheltuielilor pentru obținerea documentului necesar pentru întoarcerea din călătorie).
2. Asigurări suplimentare opționale
- Asigurarea suplimentară de anulare a vacanței (STORNO), iar în cazul unui eveniment neprevăzut ce îl împiedică să plece în călătorie, rambursarea cheltuielilor de achiziționare a pachetului de vacanță în limita a 1.000 euro/ 3.000 euro/ 5.000 euro;
- Asigurarea suplimentară pentru sporturi de iarnă/vara dacă urmează să practice sporturi cu grad ridicat de risc (schi, snowboarding, sanie sau snorkeling, surfing, rafting, parapantă și altele);
- Asigurarea suplimentară de Întrerupere/Extindere călătorie – utilă în cazul în care angajatul este spitalizat, pentru copii sau soț/soție.
- Asigurarea pentru călătoriile cu avionul care acoperă întârzierea, pierderea sau anularea cursei aeriene și întârzierea sau pierderea bagajelor.
În cazul unui eveniment asigurat, beneficiezi de decontare directă (facturile vor fi decontate direct către furnizor) sau de rambursarea costurilor (în situația în care sunt accesate serviciile unui spital de stat sau a unei unități medicale nepartenere, costurile asociate vor fi rambursate ulterior transmiterii documentelor solicitate prin notificare online sau prin e-mail).
Alege Groupama drept partener și bucură-te de beneficii!
Nu uita că Groupama îți pune la dispoziție și soluții complete pentru asigurarea pensiunii tale, precum și pentru asigurarea de clădiri și bunuri! Indiferent ce tip de asigurare dorești să achiziționezi, experții companiei îți vor oferi suportul necesar așa încât să beneficiezi de un pachet personalizat (adaptat la specificul activității și al grupurilor de angajați) la costuri optime!