Black Friday e momentul ăla „magic” în care oamenii se bat pe televizoare, iar brandurile îți promit reduceri „de nerefuzat”… la produse pe care nu le-ai vrut niciodată. Da, bine, exagerăm. Și da, chiar poți prinde unele oferte bune – dacă te miști repede, te țin nervii și nu pică site-urile. În restaurante, însă, vibe-ul e un pic altfel și ofertele apar timid. Așa că am luat piața „la puricat” să vedem dacă găsim ceva oferte de Black Friday în restaurante din București.

Black Friday a devenit o mini-sărbătoare de noiembrie. Toată lumea își face liste de favorite și urmărește reducerile. Chiar și dacă-ți propui că de data asta n-ai să spargi banii, ceva acolo îți dă ghes și tot arunci un ochi că, de… poate, poate găsești ceva interesant.
În timp ce retail-ul sare cu minus 60-90% la orice, restaurantele au alt film: ingredientele sunt scumpe, energia costă, iar bucătarii nu lucrează „la promoție”, nici dacă le promiți nici dacă le spui că vine cineva să facă prep-ul în locul lor.
Chiar și așa, câteva restaurante au zis anul acesta „hai, bine, facem și noi ceva”. Și au scos oferte decente, unele chiar simpatice. Nu sunt multe, dar sunt. Le găsești mai jos.
Ofertele de Black Friday în restaurantele din București
- La Molf, dacă cumperi un sandwich, al doilea e cu 30% reducere. Mergi să te bucuri de cele mai tasty combinații, alături de prieteni sau colegi. Oferta e valabilă doar de Black Friday!
- NY Bagels&Burgers ai azi 20% reducere. E un diner american reinterpretat, cu bagels și burgers foarte buni (am povestit aici mai multe despre ei). Classic Bagels, Breakfast Bagels sau BBQ & Special Bagels.
- La Zen Sushi ai 20% reducere dacă dai comandă pentru prima oară folosind aplicația lor. trebuie să dai comandă de minim 100 lei. Ofertă e valabilă între 5 și 30 noiembrie.
- MoMo vine cu o ofertă combo, disponibilă între 12.00 și 18.00. Meniul include momos (dumplings în stil himalayan) + nasi goreng (fried rice indonezian) sau mee goreng (noodles indonezieni) și un desert la alegere. Preț: 100 lei.


- Și la GinOteca e Black Friday. Și ține toată săptămâna. Au pregătit 5 cocktails & mocktails la 20 lei. În zile black cu vreme gri, merge o băutură colorată, pentru seri zâmbitoare.
- Pe eMag, evident că au până și oferte la mâncare (că doar găsești promoții la orice acolo). Poți să-ți iei un voucher de la Mesopotamia, de 55 lei, pentru doua Doner Kebab mari ()valabil de pe 14 noiembrie până pe 2 februarie 2026). Sau voucher pentru pizza medie de la Domino’s pizza (cu 25 lei). Ori voucher de la City Grill (cumperi puncte în aplicația lor, pe care le folosești apoi în restaurant). Găsești aici ofertele eMag de Black Friday în restaurante.
Și încă ceva, la capitolul experiențe găsești și vouchere pentru degustări de vinuri.


- Dacă ești fan cafea de specialitate, acum e momentul să profiți de niște reduceri chiar bune. De exemplu, la Mabó Coffee ai 50% reducere, între 7 și 9 noiembrie. Ai discount la toate cafelele de la Single Origin și Rarities, până la Competition Reserve. E cea mai mare campanie a lor din an, gândită pentru ca tu să te bucuri de cafeaua preferată (sau să descoperi ceva nou) la un preț special. Campania este activă atât online, cât și în toate locațiile MABÓ.
- Din aceeași zonă vine și oferta de Black Friday de la Guido. Ai 25% reducere la oricare 3 pungi de cafea achiziționate. Poți să le combini cum vrei – Core, Explore sau Vision – reducerea e aceeași. Doar între 7 și 9 noiembrie, în shop sau online pe www.guido.ro, folosind codul BLACKFRIDAY25.
- Last but not least… dacă matcha e mai pe gustul tău, la Matcha Bar ai până la -30%, la peste 50% dintre produse. E un magazin online unde găsești tot ce vrei ca să-ți prepari matcha.
- Iar dacă vrei să-ți faci aprovizionarea și să te apuci de gătit acasă, pe Wolt găsești reduceri la Carrefour, Kaufland și Freshful. Ai și -50 lei la comandă, folosind codul BF_50.


De ce nu vedem mai multe oferte de Black Friday în restaurante?
Păi pentru că restaurantele nu sunt magazine de electrocasnice. Nu pot arunca 50% reducere la sarmale și să spere că merg pe profit. Ingredientele s-au scumpit, chiria nu se negociază „de Black Friday”, iar bucătarii nu fac overtime „pentru că e reducere pentru clienți”.
Un studiu despre piața HoReCa observa elegant că Black Friday în restaurante e „timid”. Adică… aproape inexistent. În anii trecuți, majoritatea ofertelor s-au rezumat la vouchere – pentru că sunt mai sigure și nu dau gaură în bugetul deja sensibil.
Pe scurt: restaurantele nu sunt anti-distracție, sunt doar realiste. E greu să dai 30% reducere la un meniu care oricum abia își scoate costurile. Și da, clienții speră la oferte mari, dar realitatea din bucătărie e… mai puțin instagramabilă.
De aceea avem doar câteva oferte reale, câteva surprize și multă creativitate la capitolul „cum să dăm reducere fără să dăm faliment”.