McDonald’s este un loc fascinant, cu mancare de o calitate cel putin indoielnica, dar cu o masinarie de marketing care a marcat iremediabil cultura pop.
Exista tot felul de legende urbane despre lucrurile care se intampla in “culisele” restaurantelor McDonald’s. Cea mai recenta astfel de poveste (cel mai probabil o strategie mascata de marketing) este despre “Zeita de la McDonald’s”, o femeie de o frumusete ireala care serveste intr-un McDonald’s din Taiwan.
Numele ei este Hsu Wei-han si a devenit peste noapte extrem de populara, atragand mii de clienti si mii de fani care o urmaresc pe retelele de socializare (pe Instagram are 65.000 de fani).
De asemenea, in restaurantele McDonald’s din Taiwan, o practica obisnuita este si imbracarea angajatilor in costume “dragute”, dar care mai mult ca sigur au ca scop alimentarea fanteziilor de role playing ale clientilor.
https://www.youtube.com/watch?t=23&v=ulGznq_S-Po
Exista si voci care sustin ca pozele devenite virale sunt manipulate si ca, de fapt, “Zeita de la McDonald’s” nici macar nu exista.
Printre fanii de pe Instagram s-a iscat si o isterie generala in care se incearca identificarea restaurantului la lucreaza Hsu Wei-han. In Taiwan sunt peste 400 de restaurante McDonald’s.