Nu e nicio surpriza faptul ca tendinta in lumea cafelei se indreapta tot catre ce inseamna artizanat, respect pentru boabele de cafea si plantatii, dar si grija pentru oamenii care muncesc sa ne aduca noua bautura magica in cesti.
Ii spune “al treilea val al cafelei”(third wave coffee) si am discutat pe larg despre aceste tendinte de cafea artizanala, single origin si cafea gourmet in articolul de aici.
Astfel, ne asteptam, dupa ce am vazut reclama de mai jos, ca membri din comunitatea iubitorilor si creatorilor de cafea de specialitate sa fie clar deranjati de ideea din spatele spotului:
Comentariile la aceasta reclama acuza creativii din spatele conceptului de complicitate cu “dusmanul corporatist” versus micile business-uri de cafea de specialitate. Printre nemultumiri se mai numara si faptul ca McDonald’s ataca hipsterii, ca se promoveaza ideea unei cafele mai putin calitative punand intr-o lumina proasta cafelele care sunt net surperioare celei din reclama si tot asa.
Evident, exista si cealalta tabara a oamenilor care sunt de acord ca moda cafelelor artizanale e doar un moft care a marit pretul acestui produs si care a complicat lucrurile. Puteti vedea toate reactiile aici.
Acum suntem curiosi: voi ce parere aveti despre reclama? Tineti partea micilor cafenele artizanale sau sunteti de acord cu ideea reclamei?
P.S: daca vi s-a facut pofta de o cafea buna, iata unde gasiti cafele de specialitate in Bucuresti.