Incepand cu luna aprilie, lantul de restaurante Oro Toro by OSHO se extinde in alte doua locatii importante din Bucuresti – Promenada Mall si Mega Mall. Cele doua noi restaurante din zona Baneasa si Arena Nationala se alatura locatiilor deja devenite notorii in Bucuresti – Oro Toro din Centrul Vechi si AFI Palace Cotroceni, precum si OSHO din Cartierul Primaverii – primul restaurant cu macelarie proprie din Bucuresti. Situate in zona de Food Court, restaurantele se vor deschide la inceputul aprilie in Promenada Mall si la finalul lunii, in Mega Mall.
Recunoscute drept cele mai bune steakhouse-uri din Bucuresti, OSHO si Oro Toro by OSHO si-au castigat reputatia datorita calitatii superioare a carnii de vita importata din tari precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta, si, in special, taieturilor realizate de cei trei macelari ai restaurantului OSHO Primaverii, formati in Germania si Spania.
Carnea de vita este maturata timp de 21 de zile prin metode specifice, cu temperatura mentinuta intre 0,1 si 0,9 grade, tot in cadrul restaurantului OSHO. Modificarile specifice maturarii se produc sub actiunea enzimelor proprii ale carnii, determinand modificari de structura ale proteinelor, carnea devenind, astfel, mai frageda si mai savuroasa.
Oro Toro respecta traditia inceputa de OSHO in urma cu patru ani, o data cu lansarea unui concept unic in Bucuresti – deschiderea primului restaurant cu macelarie proprie, in care carnea este maturata, portionata, preparata si servita exclusiv in cadrul restaurantului.
Oro Toro by OSHO pune la dispozitia clientilor sai un meniu bogat, ce cuprinde: selectie de steak-uri (Delmonico Steak, Ribeye Steak, New York Steak, Porterhouse Steak), o mare varietate de burgeri, printre care si faimosul Black Angus Beef, dar si salate, sandwich-uri si alte preparate. In locatiile din cadrul mall-urilor, clientii beneficiaza de aceeasi calitate a carnii ca in restaurantele din Centrul Vechi sau Primaverii, dar cu un service rapid.
Ideea din spatele conceptului Oro Toro by OSHO a fost aceea de a impartasi savoarea carnii de vita de calitate tuturor gurmanzilor, indiferent de venituri sau zona. Tot din luna aprilie, restaurantele Oro Toro by OSHO vor avea atat programe de entertainment, cat si oferte si evenimente pentru studenti si familii cu copii, la preturi accesibile.
(comunicat de presa)