Orașul ăsta devine tot mai cool pe zi ce trece, nu crezi? Cel puțin dacă ne raportăm la scena de baruri și restaurante… Iar una dintre cele mai noi apariții este Negroni Aperitivo Bar, care a avut zilele acestea deschiderea oficială (pe 13-14 octombrie). Noi am stat vorbă cu Sheina Miretska, co-ownerul localului, ca să descoperim ceva din magia acestei grădini secrete, care aduce conceptul de aperitivo la București.
În inima orașului, la o aruncătură de băț de Calea Victoriei și de Centrul Vechi, în noua clădire Tandem, a prins viață un loc ca o grădină secretă. Un bar care promite să ne poarte într-o călătorie prin vremurile, poveștile și orașele gustului Negroni. De la Florența la Londra și New York, din 1919 până în zilele noastre, de la ora aperitivului și până în noaptea dansantă, NEGRONI Aperitivo Bar e acel spațiu în care să-ți găsești evadarea zilnică.
Două vorbe care să te introducă în poveste
După Kiev și Odesa, proprietarii au decis să aducă și la București acest concept italian lansat în Ucraina, în 2020. Un loc în care cultura aperitivo se contopește cu gustul inconfundabil al faimosului cocktail Negroni și cu designul aparte, pentru a deveni sanctuarul potrivit oricui, oricând.
Negroni Aperitivo Bar arată fantastic! Un spațiu artistic dominat de nuanțe retro italiene și art deco tipic bucureștean. Și este conectat la o curte pe care de asemenea au reușit să o amenajeze extrem de bine!
Importă și sunt reprezentanți exclusivi ale unora dintre cele mai bune băuturi spirtoase, numele de Negroni Antica Distilleria fiind asociat cu inovația de peste 100 de ani. Este, de altfel, și una dintre cele mai vechi case italiene care produce lichioruri și aperitive artizanale. Au o bază constantă de 12 cocktailuri aperitivo, alături de alte băuturi premium clasice, care merg la fel de bine și într-o după-amiază de luni, după serviciu, și la o întâlnire romantică într-o zi de miercuri, și într-o seară de sâmbătă, când vrei să te distrezi.
Barul și-a deschis ușile în septembrie, însă lansarea oficială a avut loc recent, pe 13-14 octombrie. Așa că ni s-a părut un moment numai bun să stăm de vorba cu Sheina Miretska, co-ownerul localului, pentru a pătrunde în universul acestui bar unic.
Negroni Aperitivo Bar – de la Odesa, la București
Înainte de a afla povestea Negroni Aperitivo Bar, aș vrea să aflăm care e povestea ta. Cine e Sheina? Și cum ai ajuns să deții un bar?
Să spun drept, a fost un drum lung. Cred că am avut cumva această direcție încă din start, de când am început să lucrez la 13 ani. Primul meu „business” a fost să mă ocup de petreceri, petreceri de hip-hop. De acolo a început totul. Apoi am lucrat la o agenție de PR și am ajuns de la copywriter la brand manager. Apoi mi-am deschis propriul studio de branding vizual și de comunicare și lucram pentru diferite branduri, majoritatea din lumea modei, HoReCa și media business, majoritatea de avangardă. Și s-a întâmplat ca unul dintre clienți să deschidă un mare design hotel, în Odesa, într-o locație de top – la malul mării, în apropierea portului. Se numește M1 Club Hotel (de la Marina 1) și a fost un proiect deosebit ca design, total atipic pentru Ucraina. Acela a fost momentul când am decis că pe acoperiș ar trebui să existe un bar. Pentru că nu erau baruri în Odesa. Existau cluburi, cafenele și restaurante bune. Dar nu un bar în sensul clasic al cuvântului, un loc unde să se acorde atenție specială mixologiei, chiar și muzicii… Oarecum similar chiar și cu ce văd în București. Sigur, avem ceva colegi cu o prezență puternică pe scena barurilor, dar nu sunt suficient de multe astfel de localuri pentru un oraș atât de mare. Dar oamenii sunt pregătiți pentru asta… călătoresc mult și cer acest tip de calitate, acest tip de „format” pentru a-și petrece timpul liber.
Acela a fost momentul la care l-am cunoscut pe Vadym Tselukh, partenerul meu. El era responsabil de departamentul de food&beverage la acest hotel și acela a fost primul nostru proiect comun. Apoi am hotărât să deschidem barul Zelda, acum șase ani, un absint bar clasic. Aveam acolo (și încă avem) una din cele mai mari colecții de absint din Europa. Zelda are un stil foarte boem, unde am încercat să surprindem stilul vibrant al anilor ’20. Și am putea spune că este alma mater pentru noi, pentru că acolo am cunoscut o mulțime de oameni cu care încă lucrăm la diferite proiecte. A fost primul bar unde am avut libertatea totală de a face cum am crezut, fără să ne spună nimeni ce și cum să facem. Am avut oportunitatea de a ne exprima 100% în stilul nostru.
Apoi, la două luni după ce s-a încheiat perioada de lockdown în Ucraina și nimeni nu știa ce să facă (ba chiar unii dintre prietenii noștri au decis să iasă din acest business), am deschis un bar la mare, Fizzy Bar în Odesa. Conceptul a fost de „easy fizzy” – indiferent cum arăți sau cine ești, vii, te relaxezi, savurezi un cocktail efervescent și te simți ca un bourgeois.
În aceeași perioadă, Negroni Aperitivo Bar s-a deschis în Kiev. Într-un spațiu extrem de mic de 45-49 m², într-o zonă foarte posh a orașului, unde se află multe ambasade, mulți tineri intelectuali foarte fashion, mulți expați. Și cumva magia s-a întâmplat… Chiar și acum, în timpul războiului. Toată lumea spunea că nu va funcționa, din cauza spațiului mic, dar oamenii intră, beau un pahar de Negroni și pleacă. Magia funcționează și lucrurile merg. Apoi, după ce războiul începuse deja, am deschis un bar la Odesa. Iar acum, după 13 luni, deschidem la București.
Your italian daily bar…
De ce ați ales Bucureștiul ca noua casă pentru Negroni Aperitivo Bar?
În primul rând, pentru că ne place România. Răspunsul e simplu 😊. Cât despre București, pot spune că-l iubesc! E ca relația pe care o ai cu cei dragi – au anumite „umbre”, dar îi iubești chiar și-așa. Îmi place acest vibe contrastant, acest mix pe care îl regăsesc aici. Îmi aduce aminte de casă, să fiu sinceră. Pentru că, pentru mine, Bucureștiul e un amestec între Odesa și Kiev, iar acest echilibru natural mi se potrivește foarte bine! E capitală, e foarte mare, foarte rapid totul. Dar, în același timp, oamenii nu uită să se relaxeze. Ăsta ar fi primul motiv.
Al doilea e că regăsesc un climat de business foarte bun. Și văd acea flacără în priviri atunci când mă uit la oameni. Din păcate, în Vestul Europei, asta nu se întâmplă prea des. Aici văd această dorință de mai mult, de mai bine, dorința de a crește și a realiza ceva, de a îmbunătăți lucrurile în ciuda momentelor dificile din istoria țării. La fel ca și în cazul țării mele. Oamenii sunt mereu la curent cu ce nou, încearcă să fie cu un pas în față. Și poate că această ieșire din zona de confort e un mediu propice de a crește.
Uite, Portugalia spre exemplu… Am petrecut acolo trei luni după ce am plecat din Ucraina, pe 24 februarie. Acolo oamenii se plâng de salariile mici, de lipsa condițiilor, de situația economică și că sunt o țară îmbătrânită… dar atât. Sunt resemnați, cumva. Aici mi se pare că totul e într-un continuu progres. Țara crește, devine mai puternică, poți construi ceva nou. Și este și suficient loc pe piață. Iar asta e important, pentru că nu vrem să ne luptăm cu nimeni. Am avut deja destule lupte în viață. Vrem doar să ne facem treaba, să ne aducem contribuția la îmbunătățirea scenei locale de baruri și vrem să facem asta alături de bucureșteni.
Hai să explicăm puțin conceptul de aperitivo bar.
E barul de zi cu zi, pentru orice stare ai avea. Dacă ești într-o pasă mai proastă și îți plângi de milă într-o zi de luni, dacă vrei să petreci câteva momente romantice miercuri… Sau dacă pur și simplu vrei să savurezi un cocktail la o ieșire relaxată și să asculți muzică bună. E un loc unde poți veni să te distrezi sâmbăta, sau când ești mahmur, duminica. Și tot așa. E un bar de zi cu zi, unde oamenii te întâmpină cu drag, unde au grijă să te simți bine, unde poți fi tu însuți.
Dacă e să intrăm puțin în detaliu, noi suntem importatori și reprezentăm fabrica Negroni Antica Distilleria. De acolo ne aprovizionăm cu cele mai bune băuturi spirtoase. Servim Negroni la tap, la fel și Boulevardier. Așadar, unele cocktailuri sunt la tap, avem premixuri și le putem servi rapid.
Ne ia aproximativ 5 minute să servim băuturile, atunci când barul nu este aglomerat. Acesta este și motivul pentru care asigurăm o bună calitate, care ne permite să vindem la un preț profitabil, dar totodată convenabil pentru clienți. Pentru că un bar de zi cu zi este un bar pe care să ți-l poți permite zilnic. Și da, dacă vorbim de cocktailuri premium (pentru că avem și așa ceva), un preț de peste 40 de lei e ok. Dar pentru un cocktail de zi cu zi, e un preț destul de ridicat. De asta avem și happy hour – cărora noi îi spunem „the departure of the trains” (n.r. „ora de plecare a trenurilor”). De duminică până joi, trenul pleacă la 19:19 după ora din Florența și, timp de două ore, prețul celor 12 cocktailuri aperitivo din meniu este redus la 25 de lei (de 29 de lei). Pentru că nu vrem ca oamenii să se preocupe de asta. Atunci când mergi undeva și încerci să te limitezi și să te încadrezi într-un buget, nu te mai simți bine. Și noi vrem ca oamenii să fie fericiți. Să savureze momentul, cocktailurile, muzica… Să se bucure de ce văd, ce simt, ce aud, de oamenii din jurul lor și tot așa. Cred că ospitalitatea este un domeniu care se adresează tuturor celor cinci simțuri în același timp și ar trebui să te simți confortabil din toate punctele de vedere. Iar când asta se întâmplă, cumva se transformă în ceva magic. Și asta e misiunea noastră.
E barul tău de zi cu zi, pentru orice stare ai avea. Dacă ești într-o pasă mai proastă și îți plângi de milă într-o zi de luni, dacă vrei să petreci câteva momente romantice miercuri… sau dacă pur și simplu vrei să savurezi un cocktail la o ieșire relaxată și să asculți muzică bună. E un loc unde poți veni când n-ai chef să dansezi sâmbăta, sau când ești mahmur, duminica. Și tot așa…
De unde până unde ideea cu mersul trenurilor? Care e povestea din spate?
Are ceva background 😊 Negroni, ca și cocktail, a fost lansat în anul 1919. Iar Negroni Antica Distilleria apărut în același an.
Când am văzut locația aceasta și spațiul în sine, ne-am dat seama că nu este unul atât de simplu de amenajat. E aparte (într-un sens bun pentru noi, pentru că ne plac „comorile” deosebite). În plus, voiam să-i dăm acel vibe de Italia anilor ’20, să imprimăm ceva din stilul anilor ’50, dar și ceva din specificul Bucureștiului. Ceva caracteristic orașului ca stil, ca arhitectură. În același timp, trebuia să ținem cont că suntem într-o clădire nouă, într-un nou București modern. Și cumva, încercând să conectăm toate aceste „puncte”, a apărut ideea trenurilor. Mai ales că avem un bar foarte lung, de aproape 8 metri, la interior. Apoi ne-am gândit și la această curte interioară, care ne-a dus cu gândul la vechile stații de tren. Și așa au apărut ceasurile, care indica ora din cele patru orașe: Florența (locul unde a fost creat Negroni), București (din care ne dorim să facem o „capitală” a barurilor), Londra și New York (care sunt reprezentative pentru tot ce înseamnă cocktails și cultura asociată lor).
E un obicei adânc înrădăcinat în cultura italienilor, acesta de a servi un aperitivo când ies de la serviciu. Dar crezi că ni se potrivește și nouă bucureștenilor? Sau e un gust care „se educă”?
Nu, nu cred că oamenii trebuie „educați” în sensul ăsta. În acest domeniul al ospitalității, extrem de complex, cred că e important să le arăți oamenilor ce posibilități au. Mai ales că aici există un anume vibe – sunt oameni fericiți, oameni cărora le place să se odihnească, care iau lucrurile ușor și pur și simplu își trăiesc viața. Iar noi doar le dăm posibilitatea de a… străluci. În definitiv, vorbim de aceleași origini latine. Dacă e ceva natural pentru italieni, e ceva natural și aici.
Cum ați adaptat experiența din Ucraina, la România? Mergeți pe aceeași „rețetă” sau a trebuit să vă adaptați la un nou tip de clienți?
Cred că de fiecare dată trebuie să privești lucrurile ca pe o experiență nouă și diferită. Chiar dacă lucrezi mereu în același oraș, pe aceeași stradă, întotdeauna va fi ceva diferit.
Da, desigur, acum avem ceva background, ceva cunoștințe și mai multă intuiție – am făcut anumite greșeli și am ținut cont de ele. Nu mai e nevoie să ne gândim cum ar trebui să facem una sau alta, pentru că deja știm mersul. Dar orice proiect nou vine cu o mulțime de lucruri pe care nu le cunoști. Asta, una. Apoi, circumstanțele se schimbă mereu, la fiecare secundă. Nimic nu e constant în lumea asta.
Experiența pe care o avem ne dă ceva încredere în anumite momente. Dar, totuși, să începi o afacere într-o nouă țară, fără a cunoaște (din păcate) limba și fără a cunoaște piața, sau prea mulți oameni, nu e ușor. A fost o provocare, să fiu sinceră. Ne-a luat 13 luni să ajungem la momentul deschiderii. 13 luni cu 20 de ore de muncă pe zi, fără weekenduri, stres constant, sute de hârtii, sute de semnături și aprobări… Dar chiar și așa, este foarte interesant și incitant!
A fost vreun moment în care ați pus proiectul sub semnul întrebării?
Nu, în niciun caz. Așa cum spune partenerul meu, Vadym: „Am un singur talent – nu renunț niciodată”.
Să începi o afacere într-o nouă țară, fără a cunoaște (din păcate) limba și fără a cunoaște piața, sau prea mulți oameni, nu e ușor. A fost o provocare, să fiu sinceră. Ne-a luat 13 luni să ajungem la momentul deschiderii. 13 luni cu 20 de ore de muncă pe zi, fără weekenduri, stres constant, sute de hârtii, sute de semnături și aprobări… Dar chiar și așa, este foarte interesant și incitant!
Negronied forever!
Hai să vorbim și despre meniu. Cum arată oferta de cocktailuri la Negroni Aperitivo Bar?
Avem două tipuri de cocktailuri la tap, avem cocktailuri de zi cu zi (majoritatea din familia aperitivo), dar avem și spritz cocktails. Întotdeauna vom avea cele 12 cocktailuri de bază în meniu. În plus, am adăugat 15 cocktailuri și mocktail-uri speciale, moderne și clasice. Avem în plan și să aducem ca invitați barmani de la diverși parteneri de-ai noștri și de la baruri care ne sunt prietene, din jurul lumii. Spre exemplu, l-am avut recent invitat pe Andrea Sirianni, original din Sicilia, care acum deține un bar în Venegazzù. El a făcut o demonstrație excelentă despre cum se poate lucra cu spirtoasele distileriei – pentru că majoritatea aperitivelor provin de la Negroni Antica Distilleria din provincia Treviso, o fabrică mică, de familie. Iar acești invitați vin cu rețete speciale pe care le vom servi. În plus, vom avea și cocktailuri de sezon sau unele în ediție limitată, la momente speciale.
Cât de des veți modifica meniul de băuturi?
Cele 12 cocktailuri din meniu sunt piatra de temelie, ca să zic așa, și vor fi mereu în meniu. Vom adăuga însă cocktailurile speciale. Vom prelua din rețele aduse de barmanii invitați și, în funcție de reacția oaspeților, le vom adăuga în meniu. Ne place mai degrabă să adăugăm, decât să înlocuim 😊 La Zelda, spre exemple, avem o „carte” a cocktailurilor, cu peste 60 de variante strânse de-a lungul a șase ani.
Aveți anumite signature cocktails?
Negroni este cocktailul nostru semnătură și avem și anumite interpretări ale acestuia. De asemenea Boulevardier, imediat în topul preferințelor clienților, după Negroni. Apoi ar mai fi și Venetian Spritz, pe care îl ador. La fel, toate variantele de Negroni sunt interesante, ca de exemplu Tiki Negroni, Porto Negroni sau Westside Negroni. Le veți încerca și veți vedea…
Fă-ne cunoștință și cu oamenii din spatele barului. Ce ne poți spune despre echipa cu care lucrați?
My Negroni gang… 😊 Pasiunea mea, viața mea, „copiii” mei. 😊 Echipa noastră este… internațională, într-un fel de-a spune. Avem cei doi manageri de bar, Denis Zinchenko și Andrei Losev, care sunt din Ucraina și care au fost cu noi de la momentul zero, încă de la M1 Club Hotel. Pentru că la acel moment am decis să nu angajăm pe cineva care are deja experiență, ci oameni la început de drum, care să aibă pasiune și să vină cu idei noi (nu să facă Sambuca și Long Island, spre exemplu). Ei sunt printre primii noștri angajați și sunt implicați în toate proiectele noastre.
De asemenea, îl avem pe barmanul nostru, Jean Pierre, care a lucrat la Zelda. A trăit multă vreme în Franța, a lucrat 15 ani în Ucraina și vorbește engleză, franceză și ucraineană. Îi mai avem și pe dragii noștri moldoveni, cei doi manageri de tură, avem și ucraineni și, desigur, mulți barmani și ospătari din România. E ca și cum destinul ni i-a adus, pentru că ne-au ajutat foarte mult. Au depus mult efort ca totul să iasă bine, la toate ajustările pe care a trebuit să le facem, ba chiar au fost de ajutor și la faza de construcție, curățenie… Ne-am putut baza pe ei chiar dacă nu ne știam de mult timp (de abia de o lună-două). Dar pot vedea pasiunea lor. Vin cu un vibe grozav și sunt „gura și urechile mele” în România pentru că, din păcate, nu am avut încă timp să învăț limba. Îmi place mult cum reușesc să ne reprezinte. E important că oamenii remarcă servirea atentă și asta e mai ales meritul lor!
Avem două tipuri de cocktailuri la tap, avem cocktailuri de zi cu zi (majoritatea din familia aperitivo), dar avem și spritz cocktails. În general, vor fi 12 cocktailuri în meniu. În plus, vom adăuga cocktailuri speciale și, separat, vom avea anumite cocktailuri premium.
A fost dificil să găsești oamenii potriviți, care să formeze o echipă?
Am fost avertizați că va fi foarte dificil să găsim angajați buni. Și am fost mai speriați decât era cazul. Toată lumea ne spunea că nu se găsesc barmani sau ospătari buni. Avem prieteni care fac acest tip de business în București și toți ne spuneau că este extrem de dificil. Dar nu a fost chiar așa. Cred că depinde, destul de mult, de la caz la caz. Pentru că e ca într-o relație și nu ar fi corect să dai mereu vina pe celălalt. Ca în dragoste – dacă ai un conflict, vina nu aparține cuiva în mod exclusiv.
Muzică bună, cocktailuri fantastice, super vibe… ce-ți poți dori mai mult!?
Cum au mers lucrurile la început?
Am reușit să punem la punct tot setup-ul chiar înainte ca oaspeții noștri să ajungă. Și am obținut autorizațiile finale cu 24 de ore înainte de acea sâmbătă, a deschiderii (n.r. în septembrie). Chiar făceam glume cu colegii mei că, de fiecare dată, încercăm să decurgă totul cât mai lin. Încercă să respectăm un calendar, dar nu merge. Și de fiecare dată lucrurile se precipită. 😊 Spre exemplu, am avut 200 de oaspeți, când noi ne așteptam să vină doar vreo 20 de prieteni, să vadă cum e. Dar, cumva, ne iese bine! Așadar, a fost ca un „crash test” pentru noi. Am vrut să vedem cum ne descurcăm, cum va fi. Apoi am luat o pauză de două zile pentru a face mici ajustări.
Ai menționat mai devreme că veți avea barmani invitați de peste tot din lume. E ceva ce se va întâmpla recurent?
Da, vom avea invitați în mod constant. Am amintit deja de Andrea Sirianni, am avut-o aici și pe Sofi, de la Zelda, care a venit cu două rețete excelente… Pe 18 octombrie vor veni la noi, din Atena, Agapi Petropoulou și Konstantinos Matiato cu 4 rețete deosebite de la A for Athens Cocktail Bar. Tot atunci, Denys Zinchenko va prezenta două rețete de la Zelda… În general, se va întâmpla asta o dată pe lună. Vom încerca să avem astfel de momente cât mai des posibil.
De asemenea, vom organiza masterclass-uri la care orice bartender, proprietar de bar sau restaurant, ori chiar oaspeți (cărora le place să-și prepare cocktailuri acasă, spre exemplu) vor putea participa. Spre exemplu, când am stabilit că va veni Sirianni, am anunțat că avem un invitat special care va sta în spatele barului și va prepara patru dintre rețetele sale pentru oaspeți. Dar am anunțat și că va susține, separat, un masterclass. Oricine este binevenit, pentru că ne place să împărtășim cunoștințele pe care le avem.
În Ucraina, spre exemplu, când este Negroni Week (n.r. 18-24 septembrie), organizăm Negroni Awards. Și adunăm rețete care au la bază Negroni, de la barmani din toată țara. Alcătuim un juriu și le analizăm, iar câștigătorii pleacă într-o excursie în Italia. Și anul viitor vom participa, cu siguranță, la Negroni Week.
Vom organiza masterclass-uri la care orice bartender, proprietar de bar sau restaurant, ori chiar oaspeți (cărora le place să-și prepare cocktailuri acasă, spre exemplu) vor putea participa.
Aveți în plan să organizați și alt gen de evenimente?
Da. Vom avea mereu DJ invitați, pentru că avem un sistem de sunet, Void, extrem de bine pus la punct. Eu cred foarte tare în puterea muzicii, pentru că este unul din lucrurile care ne „apasă butoanele” dincolo de cele cinci simțuri de bază. Îmi place dark disco, indie dance, jazz-ul… îmi plac multe mixuri interesante din ziua de azi. Deci da, o dată pe lună vom aduce artiști internaționali.
La lansarea oficială, spre exemplu, i-am avut invitați sâmbătă pe Local Suicide, un duo de Dj și producători din Berlin, care au propria marcă și care sunt pioneri ai valului dark disco, care e destul de proaspăt și care se potrivește foarte bine acestui mood de late aperitivo. Iar duminică l-am avut alături de noi pe Valerius, de la Karpov not Kasparov. La noi totul pornește de la aperitivo și se prelungește până târziu, în noapte, cu noir red disco.
Poate e încă devreme să vorbim despre asta, dar cum ai spune că v-a primit comunitatea?
Cu mai multă dragoste decât ne așteptam, aș putea spune așa. Le mulțumim foarte mult pentru încrederea fantastică pe care ne-au arătat-o… Pentru că oamenii contribuie mult la această atmosferă, acest vibe pe care încercăm să-l creăm. Nimic nu se poate întâmpla fără oaspeți! Poți avea de toate – un sunet excelent, un spațiu grozav, un interior fascinant, cocktailuri gustoase – dar fără oameni, nu ai nimic, nu e un bar! Așa că da, primele impresii sunt foarte puternice și deja avem mulți clienți fideli, pe care i-am revăzut de mai multe ori. Iar asta îmi încălzește inima!
Cum ai descrie oaspeții voștri? Care e target-ul țintă, să zicem așa?
Nu cred că este o idee bună să definești pe nimeni. Clientul nostru ar putea fi, foarte bine, un businessman la maturitate, sau un student la arhitectură, de 23 de ani. Ar putea fi un designer grafic, sau un IT-ist care are doar 21 de ani, dar deja face milioane. Sau un tip care-și petrece mereu timpul prin baruri și nimeni nu știe cu ce se ocupă, dar cumva reușește. Poate fi un muzician, sau o femeie de afaceri. Poate fi matur, tânăr, în vârstă… Nu, nu-mi place să definesc oamenii… Desigur, prin forma de comunicare spunem o anumită poveste. Și cred că dacă povestea e sinceră și adevărată, atunci acei oameni care reprezintă „audiența” ta, vor rezona și vor reacționa la ea. Așa că tot ce facem se bazează pe propriile sentimente, pe propria poveste și energie. Nimănui nu-i place să fie catalogat sau definit. Fiecare dintre noi suntem creaturi unice. Da, avem anumite similarități și anumite lucruri în comun. Dar cred, mai ales, într-un mix contradictoriu, cu lucruri comune la nivel mental, care nu pot fi definite.
Avem și Negroni ambalat într-o manieră deosebită, to go. (…) De asemenea, vom avea ambalaje și de un 1,5 litri, ca un fel de picnic set pe care îl poți lua dacă mergi la un festival, spre exemplu, sau dacă dai o petrecere.
Ce surprize ați pregătiți pentru lansarea oficială?
Am trimis viitorilor noștri oaspeți „scrisori de dragoste”, dactilografiate la mașina de scris, și pașapoarte. În ziua deschiderii, aceste pașapoarte au fost verificate. De asemenea, aceste pașaport le dau acces deținătorilor să vină alături de doi prieteni la fiecare petrecere închisă pe care o vom organiza (probabil o dată pe lună). Și tot pe baza acestui pașaport se primesc 12 „vize” (pentru că avem cele 12 cocktailuri de bază). Îți poți lua viza pentru Spritz, de exemplu, sau Americano ori Negroni, iar apoi trebuie să colecționezi 6 ștampile. Odată adunate toate, al 7-lea cocktail este gratuit. Apoi îți poți lua următoarea viză și să treci la ruta următoare de pe harta cocktailurilor.
Ce urmează mai departe? Aveți deja planuri de extindere / dezvoltare?
Prioritară, momentan, a fost lansarea. De asta am și amânat deschidere oficială la o lună după deschiderea propriu-zisă. Pentru că am vrut să punem în derulare anumite lucruri pe care deja le avem. Spre exemplu, avem Negroni ambalat într-o manieră deosebită, Negroni to go. Poți lua cu tine Negroni la doză, sau la conservă, pentru a le face cadou (nr. ambalate în „tuburi de conservă” de 240 ml sau 480 ml). De asemenea, vom avea ambalaje și de un 1,5 litri, ca un fel de picnic set pe care îl poți lua dacă mergi la un festival, spre exemplu, sau dacă dai o petrecere. Aceasta este o direcție importantă a proiectului nostru.
Apoi, vrem să facem delivery, pentru că înțelegem că uneori nu ai chef să ieși la un bar, dar vrei, totuși, să bei un cocktail acasă. Ne place să promovăm ideea că poți savura un cocktail oriunde ai fi, independent de un loc anume. Și să ne urmăm oaspeții oriunde se duc. Vrem să introducem sticlele și conservele și în magazine, așa încât oricine să-și poată lua un cocktail deja preparat.
De asemenea, pentru că suntem importatorii acestor băuturi spirtoase, vrem să le oferim și colegilor noștri, către diverse baruri, așa încât să poată achiziționa cocktailuri bune la prețuri rezonabile, profitabile. Pentru că știm cu siguranță că e o metodă mai bună și mai ieftină.
Foto: Negroni Aperitivo Bar / © Andi Singer