Digitalizarea este un fenomen mondial ce presupune organizarea eficienta a serviciilor din orice domeniu pentru clienti si administratori de afaceri cu o utilizarea inteligenta a resurselor. Cum orice afacere se schimba trebuie sa ne adaptam in functie de cererea si oferta pietei plus aprecierile si cerintele clientilor fideli. Inainte de a intra in detalii, sa aruncam o privire de ansamblu asupra clientilor. Majoritatea clientilor apreciaza un meniu, respectiv o locatie, dupa calitatea preparatelor comandate si modul de livrare (timpi de asteptare, detalii ingrediente preparat, zambetul chelnerului etc). Astazi aproape orice serviciu de pe piata are si o aplicatie asociata, accesibila pe majoritatea device-urilor smart. Aplicatiile sunt extrem de folositoare, insa instalarea tuturor aplicatiilor incarca tot spatiul de pe dispozitivul clientului, inevitabil pasul imediat urmator este dezinstalarea.
Este clar, nu o astfel de aplicatie este solutia, ci o aplicatie romaneasca pentru meniu digital care sa fie accesata oricand, fara sa fie nevoie de instalare pe device-ul clientului si integrata cu platformele de socializare.
Ce presupune?
Digitalizarea meniului localului dumneavoastra. Clientii pot accesa foarte usor meniul de pe smartphone sau tableta, fara asistenta din partea chelnerului.
Iata solutia noastra: Menisto redefineste conceptul de meniu. Este, in esenta, un meniu inteligent pentru clienti inteligenti.
Cum functioneaza?
- inregistrarea localului in modulul de administrare (un cont demo gasiti aici)
- configurarea meniului localului sau se poate lucra pe unul din meniurile predefinite, deja configurate din aplicatie
- acces clienti – prin afisarea autocolantul ce contine QR-codul Menisto in local
De ce Menisto?
- Menisto imbina ultimele tehnologii web (HTML5+CSS3) cu o solutie de gazduire in Cloud, astfel incat indiferent de numarul utilizatorilor, accesarilor, nu se blocheaza. Online mereu, nu offline.
- Comenzi mai rapide! Clientii apreciaza un meniu servit la timp. Rasfoirea rapida, digitala a meniului optimizeaza procesul de initiere a unei comenzi, elimina erorile de comunicare dintre chelner si client, permite vizualizarea recenziilor altor clienti cu privire la preparatele din meniu. Menisto este solutia pentru orele de varf. Nu vor exista clienti nemultumiti de servirea intarziata.
- Costuri zero cu investitii in echipamente. Implementarea Menisto nu implica costuri suplimentare cu echipamentele. Clientii pot rasfoi meniul pe smartphone-ul propriu imediat ce s-au asezat la masa.
- Integrare Facebook – Folosind Menisto clientul poate da Like, Share si Comment pe Facebook produselor preferate din meniu. Astfel viitorii clienti (prietenii si familia) detin informatia necesara pentru a incerca produsele localului.
Beneficii
- Cross-Platform – Menisto ruleaza pe orice smartphone indiferent de sistemul de operare.
- Fidelizare clienti – Clientii care acceseaza meniul digital pot beneficia de reduceri sau cadouri, in functie de comanda. In plus, clientul poate urmari istoricul comenzilor anterioare “Menisto te poate ajuta sa iti aduci aminte ce ai mancat acum ceva saptamani si ai fost extrem de multumit”.
- Statistici si grafice – Vizualizarea de statistici si grafice pentru produsele accesate/preferate de clienti.
- Flexibilitate – Meniul poate fi modificat online in numai 5 minute.
- Orele de varf – Te ajuta sa servesti mai multi clienti la orele de varf.
- Mai multe monede – Produsele pot avea preturi in RON, EUR, USD etc.
Gazduire in Cloud – Menisto este mereu online datorita stocarii in Cloud.
Pentru informatii suplimentare (demo, pachete utilizare) accesati menisto.com.