KFC in parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucuresti acorda 5 stagii de internship remunerate pentru anul universitar in curs. Astfel, fiecare student selectat va fi angajat cu contract de munca in departamentului de Marketing al KFC, pe o perioada de doua luni, cu un program flexibil de 4 sau de 6 ore pe zi, stabilit in functie de orarul studentului.
“Ne dorim sa investim in tineri si sa le oferim posibilitatea sa obtina cat mai multe cunostinte practice si experiente memorabile in stagiul de internship din compania noastra. Vrem sa le aratam ca le apreciem eforturile academice si sa-i motivam dandu-le sansa sa inteleaga procesul functional din spatele unuia dintre cele mai cunoscute lanturi de restaurante din lume. Astept cu nerabdare sa-i cunosc pe primii studenti, sa le impartasesc din experienta mea si sa primesc feedback de la ei la finalizarea stagiului. Și, de ce nu, unii dintre ei poate ne vor deveni colegi.”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC si Pizza Hut Romania.
“Suntem incantati sa fim parteneri ai programului de internship KFC, participarea la acest program reprezentand o buna oportunitate pentru studenti sa isi imbunatateasca dezvoltarea profesionala si personala, prin contactul direct cu mediul de afaceri. Programul de internship reprezinta unul dintre proiectele comune ale US Food Network si Academiei de Studii Economice din Bucuresti prin care este sprijinit mediul academic si care arata colaborarea stransa dintre mediul de afaceri si universitatea noastra. Ne bucura faptul ca in ultima perioada companii importante din Romania au ales sa se implice in sustinerea performantei in educatie, iar ASE este partener in aceste programe,” a declarat Pavel Nastase, profesor universitar si Rector al ASE Bucuresti.
Programul de internship a fost gandit astfel incat studentii sa aiba posibilitatea de a intelege cat mai bine brandurile Yum! si modul in care se desfasoara activitatea de marketing si cea operationala din cadrul companiei. Studentii vor avea astfel ocazia sa ajute la implementarea campaniilor de marketing si sa lucreze in agentiile de comunicare ale KFC: McCann Erickson (publicitate) si Golin Bucuresti (PR).
Totodata, ei vor lucra intr-unul dintre restaurantele KFC si Pizza Hut, dar si in departamentul de aprovizionare si cel pentru dezvoltare. In ultima etapa a stagiului de internship studentii vor avea ocazia sa-l cunoasca si sa-i puna intrebari lui Mark Hilton, CEO KFC si Pizza Hut Romania.
*****
Despre KFC
KFC este cel mai popular lant de restaurante specializat in produse din carne de pui din lume si face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanturi de restaurante si unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reteta Originala, Extra Crispy, Kentucky Grilled Chicken / Pui pe gratar Kentucky si Crispy Strips, Aripioare Picante si sandvisuri de pui proaspat preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienti in 109 tari.
In Romania, lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network KFC si numara 52 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza si un restaurant la Chisinau, Republica Moldova.
(comunicat de presa)