Restograf Restograf
  • Locuri Cool
    • Hot Events
    • Hot Plates
    • Hot Spots
  • Spotlight
    • Noutati
    • Tendințe
  • Insider
    • Meet The Chef
    • Repere
  • De bun gust
    • Food Smart
    • Rețete
    • Tips & Tricks
  • Chin-Chin
    • Vin & Bere
    • Cocktails & Spirits
    • Re-Fresh
    • Hot Drinks
  • Food Trip
    • Pe la ei
    • Pe la noi
  • @Acasă
    • De Citit
    • Dine In
    • Fun
    • În Bucătărie
    • Shopping
  • Locuri Cool
    • Hot Events
    • Hot Plates
    • Hot Spots
  • Spotlight
    • Noutati
    • Tendințe
  • Insider
    • Meet The Chef
    • Repere
  • De bun gust
    • Food Smart
    • Rețete
    • Tips & Tricks
  • Chin-Chin
    • Vin & Bere
    • Cocktails & Spirits
    • Re-Fresh
    • Hot Drinks
  • Food Trip
    • Pe la ei
    • Pe la noi
  • @Acasă
    • De Citit
    • Dine In
    • Fun
    • În Bucătărie
    • Shopping

Restograf Restograf

București
  • Bihor
  • Brașov
  • București
  • București/Ilfov
  • Cluj
  • Constanța
  • Călărași
  • Mehedinți
  • Prahova
  • Sibiu
Restaurante
  • Toate restaurantele
  • American
  • Argentinian
  • Arăbesc
  • Asiatic
  • Bakery
  • Balcanic
  • Bar
  • Barbecue
  • Beach Bar
  • Belgian
  • Berărie
  • Bio
  • Bistro
  • Boardgames
  • Brasserie
  • Brazilian
  • Burger
  • Cafenea
  • Ceainărie
  • Cheese bar
  • Chinezesc
  • Cigar Club
  • Club
  • Cocktail Bar
  • Cofetărie
  • Columbian
  • Concept Dining
  • Coreean
  • Craft Beer
  • Dessert
  • Englezesc
  • European
  • Evenimente
  • Fine dining
  • Franțuzesc
  • Fusion
  • Gastrobar
  • Gelaterie
  • Gentleman's Club
  • German
  • Gluten Free
  • Gourmet
  • Grecesc
  • Grill
  • Grădină
  • Indian
  • Interbelic
  • Internațional
  • Iranian
  • Irlandez
  • Italian
  • Japonez
  • Karaoke-bar
  • Kosher
  • Libanez
  • Mediteranean
  • Mexican
  • Modern cuisine
  • Muzica live
  • Oriental
  • Oyster Bar
  • Pasta Bar
  • Peruan
  • Pescăresc
  • Pizzerie
  • Portughez
  • Pub
  • Raw Vegan
  • Românesc
  • Rusesc
  • Sky Bar
  • Social Club
  • Spaniol
  • Specialty Coffee
  • Sports Bar
  • Steakhouse
  • Sushi
  • Sârbesc
  • Teatru
  • Terasă
  • Texan
  • Thailandez
  • Tradițional
  • Turcesc
  • Unguresc
  • Urban
  • Vegan
  • Vegetarian
  • Vietnamez
  • Wine Bar
  • Ţigănesc
Conectare
Inregistrare
Descoperă. Rezervă. Savurează.
Restograf Restograf
  • Locuri Cool
    • Hot Events
    • Hot Plates
    • Hot Spots
  • Spotlight
    • Noutati
    • Tendințe
  • Insider
    • Meet The Chef
    • Repere
  • De bun gust
    • Food Smart
    • Rețete
    • Tips & Tricks
  • Chin-Chin
    • Vin & Bere
    • Cocktails & Spirits
    • Re-Fresh
    • Hot Drinks
  • Food Trip
    • Pe la ei
    • Pe la noi
  • @Acasă
    • De Citit
    • Dine In
    • Fun
    • În Bucătărie
    • Shopping
Restograf Restograf
  • Conectare
  • Inregistrare
|
București
  • Bihor
  • Brașov
  • București
  • București/Ilfov
  • Cluj
  • Constanța
  • Călărași
  • Mehedinți
  • Prahova
  • Sibiu
Rezervă o masă
  • Toate restaurantele
  • American
  • Argentinian
  • Arăbesc
  • Asiatic
  • Bakery
  • Balcanic
  • Bar
  • Barbecue
  • Beach Bar
  • Belgian
  • Berărie
  • Bio
  • Bistro
  • Boardgames
  • Brasserie
  • Brazilian
  • Burger
  • Cafenea
  • Ceainărie
  • Cheese bar
  • Chinezesc
  • Cigar Club
  • Club
  • Cocktail Bar
  • Cofetărie
  • Columbian
  • Concept Dining
  • Coreean
  • Craft Beer
  • Dessert
  • Englezesc
  • European
  • Evenimente
  • Fine dining
  • Franțuzesc
  • Fusion
  • Gastrobar
  • Gelaterie
  • Gentleman's Club
  • German
  • Gluten Free
  • Gourmet
  • Grecesc
  • Grill
  • Grădină
  • Indian
  • Interbelic
  • Internațional
  • Iranian
  • Irlandez
  • Italian
  • Japonez
  • Karaoke-bar
  • Kosher
  • Libanez
  • Mediteranean
  • Mexican
  • Modern cuisine
  • Muzica live
  • Oriental
  • Oyster Bar
  • Pasta Bar
  • Peruan
  • Pescăresc
  • Pizzerie
  • Portughez
  • Pub
  • Raw Vegan
  • Românesc
  • Rusesc
  • Sky Bar
  • Social Club
  • Spaniol
  • Specialty Coffee
  • Sports Bar
  • Steakhouse
  • Sushi
  • Sârbesc
  • Teatru
  • Terasă
  • Texan
  • Thailandez
  • Tradițional
  • Turcesc
  • Unguresc
  • Urban
  • Vegan
  • Vegetarian
  • Vietnamez
  • Wine Bar
  • Ţigănesc
Acasa > Business Blog > Marketing > Cât de mult contează recenziile primite de restaurantul tău
  • Marketing

Cât de mult contează recenziile primite de restaurantul tău

  • Autor : Restograf
  • Data publicare : 5 martie, 2020
  • Data modificare : 30 iunie, 2022
Total
0
Shares
0
0
0
Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0

Restaurantul tău îți ocupă aproape tot timpul, fie că trebuie să te ocupi de treburile administrative, să manageriezi echipa sau să-ți marketizezi afacerea. Și poate îți spui că nu mai ai timp și pentru a citi recenziile despre restaurant. Ignorându-le, însă, îți faci un mare deserviciu și ratezi o oportunitate de a-ți crește popularitatea.

butoana mov de social media, cu love, pe fundal cu romburi albe si galbene, imagine reprezentativa pentru recenzie restaurantee

Tipul de afacere cel mai supus review-urilor online îl reprezintă restaurantele, barurile și cafenelele. În plus, lumea asta a noastră mai este și extrem de competitivă!

Desigur, ajustarea prețurilor și reînnoirea meniului sunt lucruri care te pot ajuta să atragi oaspeți noi. Dar asta îți poate afecta și profitul. În schimb, ai la îndemână o metodă mult mai simplă, care nu implică nicio modificare în stilul de a găti și servi mâncarea. Trebuie doar să capitalizezi lucrurile pe care deja le faci bine. Și să te folosești de clienții existenți pentru a atrage alții noi.

Soluția? (și asta nu ar trebui să fie o supriză): review-urile online. Da, știm, asta înseamnă și ceva dureri de cap, dar totuși…

Cum influențează recenziile afacerea ta

Dacă nu cumva ai trăit în sălbăticie în ultimul deceniu, atunci cu siguranță știi că majoritatea oamenilor citesc review-urile online. Și mai mult ca sigur că și tu faci asta!

Spre exemplu, un sondaj recent arată că 61% din oaspeți citesc recenziile despre restaurante și cafenele. Iar 34% decid dacă să ia masa într-un local (sau nu) în funcție de comentariile pe care le citesc pe site-uri. Cu alte cuvinte, părerile lor sunt influențate de ce citesc pe net. Iar asta afectează implicit succesul sau declinul unui restaurant.

Cu cât reușești să aduni mai multe păreri pozitive, cu atât vei atrage mai mulți oaspeți, care la rândul lor vor lăsa comentarii care atrag alți oaspeți… și tot așa. Cu cât mai multă lume vorbește despre restaurantul tău, cu atât mai bine va fi indexat și de Google. Drept urmare site-ul va fi poziționat mai sus în rezultatul căutărilor pe internet.

Deci da, review-urile contează. Mult.

Partea proastă? Nu poți controla ce va spune lumea despre tine și nu toți vor fi mulțumiți de serviciile tale. Dar e ok, atâta timp cât majoritatea părerilor sunt bune.

Partea bună? Oaspeții au prins gustul recenziilor. Și pentru mulți a-și descrie experiența a devenit o adevărată artă. Asta pentru că le place să își facă opinia cunoscută și să o împărtășească în online sau pe social media.

Un alt aspect pozitiv este și faptul că ai deja sute de clienți care iau masa la restaurantul tău. Și tot atâtea posibile review-uri. Tot ce trebuie să faci este să-i convingi pe cei mulțumiți de serviciile primite să le spună și altora acest lucru.

desen cu o portavoce si 5 stele galbene insiruite in dreptul ei, imagine reprezentativa pentru recenzie restaurante

De ce caută clienții review-uri online?

Nu vor să-și asume riscuri. O experiență proastă avută la un restaurant este baza tuturor comentariilor negative. Și tocmai acesta este și motivul pentru care oaspeții citesc pe site-uri recenziile – ca să nu aibă și ei parte de o experiență neplăcută. Vor să se asigure că serviciile localului ales de ei se ridică la înălțimea așteptărilor. Și că merită să-și cheltuiască banii acolo. Practic, fac tot ce pot pentru a nu fi dezamăgiți.

Economisesc timp. La fel de mult pe cât țin la banii lor, pe atât de mult preț pun și pe timpul de care dispun. Când caută unde să ia masa, oaspeții vor să găsească un restaurant bun cât mai repede cu putință. O căutare rapidă pe un site de rezervări online cum este Restograf îi pune în legătură cu tipul de restaurant pe care și-l doresc (în funcție de specific, zonă, dar și de rating, spre exemplu). Astfel nu doar economisesc din timpul de căutare, dar și sortează ușor rezultatele. În plus, în pagina fiecărui restaurant vor găsi review-urile altor oaspeți. Iar asta îi va ajuta să-și formeze mai ușor o opinie și să ia decizia de a face rezervare.

Care este impactul review-urilor negative?

La fel cum recenziile pozitive vor atrage mai mulți oaspeți în restaurant, comentariile negative pot influența, la rândul lor, numărul de clienți (și implicit profitabilitatea afacerii). Un oaspete nemulțumit le va împărtăși experiența și altor 9-15 oamenii (chiar la 20, în cazul unora). Dar un singur comentariu negativ pe o pagină de internet (fie ea pagina ta, una de social media sau pagina unui site de review-uri ori rezervări online) va influența alți 40 posibili clienți. Tocmai de aceea este foarte important cum răspunzi la review-uri negative, căci de tine depinde să răstorni situația.

Prin Restograf, doar cei care au onorat o rezervare la restaurant pot lăsa un review. Iar tu le poți răspunde în cazul în care au nemulțumiri. În acest fel le demonstrezi tuturor că îți pasă de clienții tăi, dar ai și ocazia de a explica ce s-a întâmplat.

desen cu butoane de social media, de rating, like si comentarii

Cum îți asculți clienții

În societatea de azi, care este atât de digitalizată și în care totul a devenit extrem de transparent, comentariile negative sunt ca o pată de care nu poți scăpa. Partea bună este că 70% din clienții nemulțumiți sunt dispuși să revină în restaurant dacă se rezolvă problema reclamată de ei. Tocmai de aceea este important să-i ascuți. Ține cont de câteva tipsuri pentru a dezamorsa o situație încordată și a o întoarce în favoarea ta.

  • Acționează rapid. Alocă-ți zilnic 10 minute pentru a răspunde la review-uri – este cel mai important lucru pe care îl poți face pentru a „stinge focul” dacă apare. 78% din oaspeți consideră că un răspuns prompt din partea localului este o dovadă de bună voință. În schimb, lipsa de reacție este văzută ca o dovadă de dezinteres și vei fi taxat ca atare. Arată-le oaspeților tăi că opinia lor contează pentru tine și că ești dispus să-i asculți și să îndrepți lucrurile. Chiar dacă este o plângere absurdă, nu te lansa în discuții aprinse – dă un răspuns profi, echilibrat. Spune-le că le înțelegi frustrarea, cere-ți scuze pentru experiența neplăcută și vezi dacă le poți oferi ceva care să le schimbe părerea.
  • Privește recenziile negative ca pe o oportunitate de a face lucrurile mai bine. Este posibil ca unele plângeri să fie întemeiate și să-ți indice anumite probleme pe care le ai în restaurant (și de care poate nici nu știai). Fii onest și deschis în accepta faptul că ele pot exista, încearcă să determini exact despre ce e vorba și apoi fă pași concreți pentru a le rezolva. Astfel poți face îmbunătățiri ceea ce îți va aduce, în final, și mai mult profit.
  • Folosește review-urile negative pentru a atrage un alt tip de clientelă. Spre exemplu, poate unora nu le place faptul că muzica este prea tare în localul tău, sau sunt deranjați de tinerii prea gălăgioși. Folosește-te de aceste păreri pentru a atrage fix segmentul potrivit. Astfel dai dovadă de transparență, dar și setezi cumva așteptările celor care urmează să te viziteze.

Cum să crești numărul de recenzii pozitive

Dacă nu primești suficiente recenzii pozitive pentru restaurantul tău, poate că nu le ceri. Majoritatea oamenilor nu se dau peste cap să lase un review despre un restaurant. Excepție fac cazurile în care sunt nervoși și nemulțumiți – ori ăsta nu este tipul de review pe care ți-l dorești. Dar dacă le vei cere oaspeților tăi să lase un comentariu legat de experiența lor și le dai și o motivație corespunzătoare, ai să vezi că va crește rapid rata de engagement. Noi am mai povestit despre cum să atragi mai multe review-uri pozitive. Ce mai poți face…

  • Dă-le un mesaj. Din când în când trimite un mesaj către baza ta de clienți fideli prin care să-i rogi să lase un review pe pagina ta de social media. În acest sens, Restograf manager îți oferă un tool foarte util: Cartea de oaspeți. Este, practic, baza ta de date, care include toate datele oaspeților tăi (nume, telefon, data nașterii, istoricul rezervărilor, obiceiuri de consum). În plus, fiecărui oaspete care rezervă o masă prin Restograf și o onorează, îi reamintim să lase un review odată ce a plecat din restaurant. Astfel are încă proaspătă în minte experiența avută, iar sistemul de rating și review îi este la îndemână.
  • Folosește un flyer pe care să îl așezi la fiecare masă și prin care să îți îndemni oaspeții să lase un review pe site-ul restaurantului. Sau roagă ospătarii ca, în momentul în care duc nota de plată la masă, să roage clienții să posteze o recenzie. Poți chiar organiza un concurs prin care să acorzi un discount, prin tragere la sorți, celor care lasă comentarii pe site. Astfel de motivații funcționează foarte bine!
Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Tags
  • cartea de oaspeti
  • comentarii
  • management restaurant
  • rating restaurant
  • recenzie restaurante
  • restograf
  • restograf manager
  • review restaurant
  • review-uri negative
  • review-uri pozitive
  • rezervari online la restaurant
Citește și
Cum strângi fani pe pagina de Instagram a restaurantului tău. 6 strategii care chiar funcționează
Citește articolul
  • Marketing
Cum strângi fani pe pagina de Instagram a restaurantului tău. 6 strategii care chiar funcționează
Strategii de marketing pentru restaurante, în era post-COVID19
Citește articolul
  • Marketing
Strategii de marketing pentru restaurante, în era post-COVID19
Cum descoperă oaspeții un restaurant la care să meargă
Citește articolul
  • Marketing
Cum descoperă oaspeții un restaurant la care să meargă
10 idei de marketing pentru Valentine’s Day la restaurant
Citește articolul
  • Marketing
10 idei de marketing pentru Valentine’s Day la restaurant
Idei de atragere a clienților în restaurantul tău
Citește articolul
  • Marketing
Idei de atragere a clienților în restaurantul tău
5 idei de marketing pentru restaurante, în perioada Sărbătorilor
Citește articolul
  • Marketing
5 idei de marketing pentru restaurante, în perioada Sărbătorilor
Newsletter-ul de restaurant: ghid de la A la Z
Citește articolul
  • Marketing
Newsletter-ul de restaurant: ghid de la A la Z
5 idei pentru e-mail marketing
Citește articolul
  • Marketing
5 idei pentru e-mail marketing
5 strategii de marketing ale brandurilor de top
Citește articolul
  • Marketing
5 strategii de marketing ale brandurilor de top
Caută
Postări recente
  • Restaurante farm to table care gătesc cu ingrediente locale, curate, de sezon
    Restaurante farm to table care gătesc cu ingrediente locale, curate, de sezon
    • Data publicare : 23 martie, 2023
    • Data modificare : 23 martie, 2023
  • Aperol vs Campari. Care-i diferența dintre ele și cum le folosim?
    Aperol vs Campari. Care-i diferența dintre ele și cum le folosim?
    • Data publicare : 23 martie, 2023
    • Data modificare : 23 martie, 2023
  • Ghid de călătorie: ce e musai de văzut și ce e obligatoriu de mâncat la Istanbul
    Ghid de călătorie: ce e musai de văzut și ce e obligatoriu de mâncat la Istanbul
    • Data publicare : 21 martie, 2023
    • Data modificare : 21 martie, 2023
  • Umami. Ce este al cincilea gust și de ce a intrat în lumina reflectoarelor lumii?
    Umami. Ce este al cincilea gust și de ce a intrat în lumina reflectoarelor lumii?
    • Data publicare : 21 martie, 2023
    • Data modificare : 21 martie, 2023
  • Poke House – un colț de California cu aromă hawaiiană
    Poke House – un colț de California cu aromă hawaiiană
    • Data publicare : 20 martie, 2023
    • Data modificare : 20 martie, 2023
Urmărește-ne pe Instagram!
restograf.ro
Decizii, decizii... 🤔 În „lupta” dintre urzici și spanac 🍃, cine câștigă în varianta ta? Oricum ar fi, un lucru e sigur: e păcat să nu profiți de ele acum, cât sunt în sezon. Bucură-te de un prânz sănătos și delicios!😋
Când spui mâncare japoneză gândul îți fuge imediat la sushi și ramen, nu? 🍜🍣 Avem, desigur, multe restaurante japoneze în București unde poți mânca pește crud și supă cu tăiței asiatici. Bucătăria japoneză are însă mult mai multe de oferit! 🥢🍱🥟
Ce iese când amesteci un strop de Italia, California și Hawaii? 👀 Poke House. O franciză lansată de doi antreprenori italieni care „iese la înaintare” cu poke bowls 😍 – preparate tradițional hawaiiane, pregătite în stil californian. Un concept de fast casual cu mâncare sănătoasă, care a cucerit pe toată lumea.
Pregătește-te emoțional pentru cea mai bogată în creveți fajita pe care ai mâncat-o vreodată! 😍🍲 Vine sfârâind toată la masă, în culori vibrante și cu un gust de senzație! 😋
🇮🇪 Irlanda e renumită pentru o mulțime de lucruri minunate. Dar puține sunt mai emblematice decât un pint de Guinness 🖤🍻, servit cu acel guler bogat de spumă! 😍
Te-ai săturat de aceeași veșnică dilemă pe care o aveți când se apropie pauza de masă? 🤔 Ce zici de un joc? 🧩
Follow
Alegerea editorilor
  • 10+ restaurante din Oradea care să-ți încânte și privirea, și papilele gustative
    • Pe la noi
    10+ restaurante din Oradea care să-ți încânte și privirea, și papilele gustative
  • Unde mâncăm la restaurant în Poiana Brașov?
    • Hot Spots
    • Pe la noi
    Unde mâncăm la restaurant în Poiana Brașov?
  • Chef Florin Dumitrescu: „Echilibrul în farfurie nu poate fi obținut fără echilibrul din familie”
    • Meet The Chef
    Chef Florin Dumitrescu: „Echilibrul în farfurie nu poate fi obținut fără echilibrul din familie”
  • Ce alimente e bine să mănânci după ce ai fost la alergare
    • Food Smart
    Ce alimente e bine să mănânci după ce ai fost la alergare
  • 15 dintre cele mai bune restaurante de la Roma
    • Pe la ei
    15 dintre cele mai bune restaurante de la Roma

Intră în cont

Ai uitat parola?
Conectare cu Google

Recuperează parola

Introdu adresa de email

Bine ai venit pe Restograf!

SUNT DE ACORD NU SUNT DE ACORD

Acceptarea termenilor și condițiilor este obligatorie pentru crearea contului.

Doar promoții și locuri cool, fără spam!

Abonează-te la newsletterul nostru și profită de ofertele și reducerile exclusive pentru abonați!
Îți vom trimite prin e-mail și/sau sms ultimele noutăți legate de localuri, lansări, evenimente și mai ales promoții.

Ești de acord să îți facem o grămadă de surprize plăcute?

SUNT DE ACORD
Vezi mai multe detalii NU SUNT DE ACORD

Cum ar fi să primești
oferte făcute special pentru tine?

Lasă-ne să îți personalizăm ofertele special pe gustul tău, în funcție de profilul și preferințele tale.
Să fim atenți la ce tipuri de localuri frecventezi, care sunt localurile tale preferate și unde îți place să revii, de fiecare dată, cu plăcere.

Ești de acord să îți oferim mai multă atenție?

SUNT DE ACORD
Vezi mai multe detalii NU SUNT DE ACORD

OK
Despre Noi
  • Despre Restograf
  • Articole
  • Cariere
  • Contact
  • Rezervare restaurant
  • Arhivă articole
Help
  • FAQ
  • Politică Cookies
  • Politica de Anulare
  • Confidențialitate
  • Termeni și Condiții
Business
  • Ai un restaurant?
  • Business Blog
Descarcă APP
ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER

A apărut o eroare, te rugăm să încerci mai târziu

Te-ai înscris la newsletter-ul Restograf!

Copyright © 2022 Restograf

Input your search keywords and press Enter.

Folosim cookie-uri pentru a mentine si imbunatati experienta de navigare.
DetaliiAccepta
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDuratăDescriere
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ