Burger King și chef Roxana Blenche au creat cel mai vândut produs de pe Tazz în ziua lansării. 1481 de burgeri au fost vânduți într-o singură zi, fiind în topul preparatelor comandate în aplicație.
Probabil ai văzut și tu cea mai nouă inițiativă națională lansată de Tazz, cea cu „Gusturi locale, preparate legendare”. Dacă nu, află că e vorba de o campanie dedicată noii bucătării românești, în care cele mai populare produse internaționale sunt reinventate de chefi cu ingrediente locale, exclusiv pentru Tazz.
Ei bine, în cadrul acestei inițiative, ei au dat startul campaniei „Gusturi Regale, livrări legendare” și au lansat în parteneriat cu Burger King primul produs reinterpretat de un chef local – Roxana Blenche. Da , e vorba de finalista dela Chefi la Cuțite, sezonul 8. Cu fler autohton și ingrediente locale, produsul lansat de Burger King și chef Roxana Blenche doar pe Tazz s-a bucurat de un real succes, fiind cel mai vândut preparat din aplicație în ziua lansării sale. Mai exact, 1481 burgeri au fost vânduți într-o singură zi.
Ce au burgerii Roxanei Blenche așa special?
Noul produs creat de chef Roxana Blenche și e disponibil în două sortimente, în funcție de tipul de carne preferat – „Fain Chicken cu pui”, și ”Burger Domnesc cu vită”. Și sunt disponibili și în variante de meniu, alături de o porție de cartofi prăjiți și o băutură la alegere (îi găsești în secțiunea specială Gusturi Regale by Roxana Blenche, din aplicație).
Primul sortiment reinventat de chef Roxana Blenche este Fain Chicken, un burger ușor și super-fain de pui, care îmbină gusturi complementare cu un design savuros, de inspirație locală. Cuibărit într-o chiflă pufoasă, alături de bacon crocant, ceapă caramelizată, brânză maturată, inele de ceapă, legume proaspete și iz de murături, sub un tricolor de sosuri, Fain Chicken oferă o experiență culinară unică.
Burgerul Domnesc, al doilea sortiment din campanie, este deosebit prin felul în care combină texturile din chifteaua suculentă de carne de vită, inelele crocante de ceapă și baconul delicios cu sosurile de maioneză cu usturoi, barbeque și chilli cheese. Castraveții murați aleși cu grijă, alături de notele fresh aduse de legumele proaspete, completează gustul echilibrat și neașteptat al burgerului creat pentru a răsfăța orice rege sau regină. Un deliciu, îți spun!
O colaborare în premieră
Așa cum îți povesteam la început, Ideea din spatele „Gusturi regale, Livrări legendare” se subordonează conceptului „Gusturi Locale, Preparate Legendare”, lansat la începutul lunii, prin care savorile autohtone sunt readuse la viață prin utilizarea unui preparat internațional iubit de români ca pivot. Campania are o însemnătate aparte la nivel local, mai ales că Roxana Blenche este primul chef român care lansează un produs Burger King în premieră în România cu ingrediente locale, la inițiativa unei platforme românești de livrare.
„Acest moment are o însemnătate aparte pentru noi deoarece am reușit să colaborăm în premieră cu un lanț internațional de restaurante și cu un chef local. Roxana a avut ocazia să intre în bucătăria Burger King și să pregătească o rețetă proprie, reinterpretată pornind de la ingredientele Burger King și cele locale pentru a oferi un produs exclusiv, care s-a bucurat de un succes neașteptat – cel mai vândut produs de pe Tazz în ziua lansării”, explică Cristina Sauciuc, Head of Brand and Communications Tazz.
Fain Chicken și Burgerul Domnesc se pot comanda doar prin Tazz din toate restaurantele Burger King din București și Brașov, până pe data de 30 decembrie 2021. Produsele sunt disponibile pentru livrare sau ridicare personală direct din restaurant și costă 25,9 lei pentru oricare dintre cele două sortimente de burger (sau 35,9 lei pentru întreg meniul).
Citește și: