După ce social media a fost luată cu asalt de imaginea planetei roz pe care vedetele și influencerii și-au postat-o ca poză de profil într-o campanie de teasing, s-a elucidat misterul. Shelly a anunțat Nibiru, noua stațiune ce se va construi la malul Mării Negre.

Andrei Șelaru (Selly), Managing Partner și CEO NIBIRU, a demonstrat că nu se ferește de proiecte grandioase și că îi ies foarte bine. Iar Nibiru Universe este cel mai recent dintre ele – și cel mai amplu proiect privat din istoria turismului estival românesc.
Ce este Nibiru
O stațiune nouă, construită de la zero, între Costinești și Tuzla. Nibiru Universe se va întinde pe 1,6 milioane de metri pătrați. Practic, va fi un oraș activ vara, cu tot ce îți dorești de la o stațiune – zone de promenadă, restaurante, cluburi și spații de festival.
Lansarea a venit în urma unei campanii de teasing care a stârnit un val imens de curiozitate. Sute de influenceri, artiști și creatori de conținut au postat, în același timp, o imagine misterioasă cu o planetă roz, fără explicații. Simbolul a devenit viral și a fost preluat spontan de zeci de comunități online. Pe 29 iulie, misterul s-a risipit: planeta roz este NIBIRU.
Stațiunea are la bază un masterplan urbanistic riguros, care respectă cele mai înalte standarde de design, funcționalitate și operare. Investiția se ridică la peste 50 de milioane de euro (doar pentru Faza 1). Cea mai mare făcută vreodată de sectorul privat în industria de divertisment din România.

„NIBIRU înseamnă mai mult decât o destinație”, spune Shelly. „Este un întreg ecosistem de entertainment, cultură, sport, retail, food și artă, care se adresează tuturor generațiilor. De la familii cu copii, la oameni între 25 și 30 de ani, la tineri de liceu și facultate, la oameni de peste 45 de ani, NIBIRU are câte ceva pentru toți. Pentru că toți merită o experiență mai bună de divertisment pe litoral. Este o platformă de regenerare pentru litoralul românesc. O stațiune care nu doar consumă, ci oferă – locuri de muncă, cultură, viitor.”
În condițiile în care litoralului românesc e marcat de declin și lipsă de opțiuni, ca să nu mai vorbim de servicii costisitoare și deseori proaste, o stațiune privată ar putea revigora peisajul de la mare.
Ce vei găsi la Nibiru
Stațiunea va avea o mulțime de „atracții”:
- mall în aer liber cu restaurante, cafenele și magazine;
- parc de distracții și o zonă extinsă pentru familii;
- zonă pentru festivaluri și concerte, cu o capacitate de până la 150.000 de persoane – cât trei Arene Naționale la un loc
- cel mai mare club în aer liber din lume: NIBIRU Arena, cu 30.000 de locuri.
Întregul spațiu este conectat printr-o promenadă spectaculoasă. Aici vor fi, seară de seară, show-uri artistice, instalații de artă, street performers şi tot felul de momente tematice.
„Pentru noi, a construi NIBIRU a însemnat să imaginăm nu doar un spațiu fizic, ci un sistem complet de interacțiuni, scenarii, fluxuri și emoții. Tot ce se întâmplă aici are o logică, un ritm și o poveste.” – a declarat Joshua Cox, arhitectul conceptului NIBIRU și cofondator al Sole DXB (Dubai)

Pe lângă funcțiile majore, NIBIRU include o zonă sportivă, un fashion bazaar pentru designeri români emergenți, spații dedicate artei urbane, educației și dezvoltării personale. Va exista și o bibliotecă de vară, un club de stand-up comedy, infrastructură HoReCa premium și activări sociale și culturale.
În plus, stațiunea e gândită ca o platformă de conținut digital viral. Huburi pentru influenceri, emisiuni live, proiecte media, competiții interactive și activări vor transforma NIBIRU într-un epicentru digital estival.
Cât despre mâncare…
„Oferta” gastronomică e gândită să aibă câte ceva pentru toate gusturile: de la branduri românești iubite (FRYDAY, Cartofisserie, Splendid Chicken, Shaormeria Băneasa, Burger Factory, Treevi Pizza și mulți alții) până la restaurante à la carte și concepte gourmet. LOFT și NUBA, celebrele branduri de nightlife, vor funcționa și ele în interiorul stațiunii.
„NIBIRU va deveni noua capitală a verii din Europa Centrală și de Est. Scena principală, NIBIRU Arena, va găzdui artiști internaționali de top, iar programul va fi constant adaptat pe baza feedback-ului turiștilor. Punem accent pe relevanță, calitate și diversitate.” – Claudiu Ilioiu, Head of Partnerships și reprezentant Global Records Group.
Un model deja testat
La Beach, Please!. Festivalul s-a desfășurat pe același teren, a avut peste 150.000 de participanți, fără să ridice mari probleme de infrastructură, trafic sau semnal. Estimările arată că NIBIRU va atrage un trafic de peste 3 milioane de persoane pe sezon. Asta înseamnă că va fi peste stațiunile deja celebre de pe litoral, în competiție cu destinații precum Ibiza sau Mykonos.
Bugetul estimat pentru o seară completă (cu acces la show-urile de pe promenadă, mâncare și băuturi) este de 100–150 de lei, spun dezvoltatorii. Dar asta rămâne de văzut.
Deschiderea oficială este programată pentru iulie 2026. Până atunci, dacă ajungi la mare noi îți lăsăm aici o listă cu cele mai bune cherhanale pe care să le încerci 😉.
