Într-o lume imprevizibilă, în continuă schimbare, gestionarea unei afaceri în domeniul ospitalității, implică o serie de responsabilități, dar și de riscuri. Dacă vrei să-ți știi afacerea pusă la „adăpost”, aplică rețeta pentru asigurarea pensiunii tale, oferită de Groupama.
Ai investit timp, bani și multă, multă pasiune pentru a-ți construi pensiunea mult visată, sub orice formă ar fi ea (hotel, cabană, motel sau… pensiune). Din păcate, însă, viața nu ține mereu cont de asta și situațiile neprevăzute pot apărea oricând. Și așa cum doctorul te sfătuiește că e mai bine să previi, decât să tratezi, noi te sfătuim să aplici același principiu și pentru o viață sănătoasă în business. De la accidente neașteptate, până la daune provocate de oaspeți sau calamități naturale, asigurările devin o componentă esențială pentru asigurarea continuității afacerii.
În lumea ospitalității, unde fiecare zi aduce cu sine noi oportunități și provocări, gestionarea unei pensiuni, hotel, motel sau cabane nu este doar despre primirea oaspeților și oferirea unor experiențe memorabile, ci și despre anticiparea imprevizibilului. Aici intervin asigurările, care devin astfel un aliat esențial în fața unui spectru variat de riscuri, care-ți pot afecta activitatea.
Acum că știi ingredientele și pașii de bază ai rețetei pentru asigurarea pensiunii tale, hai să intrăm puțin mai în detaliu și să vorbim despre fiecare tip de asigurare Groupama de care ai nevoie, așa încât să iei o decizie informată.
Soluția completă pentru asigurarea pensiunii tale, de la Groupama
Asigurarea imobilelor sau bunurilor
De la incendiu, trăsnet, explozie, izbirea clădirilor asigurate de către vehicule rutiere sau riscuri catastrofice, până la avarii accidentale la instalațiile de apă și canalizare, la instalațiile de încălzire și climatizare, precum și avarii la aparatele electrice, electronice, inundație de la vecini sau furt, riscul rămâne un element care poate destabiliza orice echilibru. Și deși nimeni nu îți poate garanta siguranța deplină, o asigurare potrivită îți poate garanta continuitatea planurilor personale sau de business, atunci când intervine neprevăzutul. Optând pentru Asigurarea imobilelor sau bunurilor, vei avea certitudinea că, indiferent de riscurile la care sunt expuse clădirile (fie hoteluri, restaurante, pensiuni, cantine) sau bunurile (utilajele, stocurile de marfă, materiale și materiile prime asigurate), vei depăși mai ușor eventualele probleme, atât din punct de vedere financiar, cât și din punct de vedere al timpului necesar remedierii daunelor.
Asigurarea pentru întreruperea activității
Expunerea la un incendiu sau la o calamitate înseamnă, de cele mai multe ori, întreruperea business-ului și generarea de pierderi. De aceea, complementar asigurării imobilului, cu Asigurarea pentru întreruperea activității îți poți asigura și pierderile de profit brut cauzate de întreruperea temporară, parțială sau totală a activității, în urma unor evenimente asigurate. Practic, această asigurare te ajută să îți păstrezi afacerea profitabilă chiar și în urma unui incendiu sau a altor evenimente neprevăzute.
Asigurările de răspundere civilă
În domeniul HoReCa, siguranța și confortul oaspeților este primordial. Evident, te străduiești să oferi cea mai bună experiență clienților tăi. Dar pot exista cazuri în care situația scapă de sub control și provoci accidental, din neglijență sau imprudență prejudicii materiale sau vătămări corporale oaspeților, furnizorilor sau angajaților. Pentru ca impactul financiar asupra afacerii tale să fie minim, Asigurările de răspundere civilă sunt soluția potrivită.
Spre exemplu, în baza asigurării de răspundere civilă a unităţilor turistice și hoteliere poți primi despăgubiri pentru cheltuieli de judecată și pentru sumele pe care ești obligat să le plătești pentru prejudicii produse din culpa ta clienţilor, provocate de:
- vătămarea corporală şi/ sau avarierea, distrugerea ori pierderea de bunuri materiale aparţinând acestora, lăsate în spaţiile de cazare repartizate ori la recepţia hotelului, vestiar, garderobă, spălătorii
- alimentele sau produsele consumate de aceştia
- condiţii improprii de curăţenie şi siguranţă ale spaţiilor de cazare, tratament, agrement, ale mobilierului, amenajărilor interioare, instalaţiilor sanitare, electrice, lenjeriei, veselei
- pierderea, distrugerea sau deteriorarea documentelor originale, lăsate de aceştia în vederea completării, înregistrării şi luării în evidenţă a clienţilor la recepţia hotelului, motelului etc. (ex. cărți de identitate, paşapoarte, certificate de naştere, deconturi de cazare, etc.) și sumele cheltuite în vederea reconstituirii, refacerii sau înlocuirii acestor documente.
Dacă spațiul în care îți desfășori activitatea este închiriat, cu Asigurarea de răspundere civilă față de proprietar și a proprietarului față de chiriaș ai sprijinul financiar necesar pentru acoperirea pagubelor provocate de compania ta, în diverse situații, prin vătămări corporale și / sau avarierea, distrugerea ori deteriorarea bunurilor aparținând terților, ca urmare a unor fapte produse accidental, din neglijență sau imprudență.
Asigurări pentru angajați
Acum, mai mult ca niciodată, să oferi un contract de muncă stabil și plătit corect nu mai este suficient. Asigurările de persoane, de sănătate și de viață s-au transformat din beneficii opționale în beneficii esențiale. Important este să alegi un asigurător ce oferă servicii complete de: prevenție – diagnostic – tratament. Cele mai importante beneficii pentru angajați sunt:
- Asigurarea privată de sănătate oferă pachete cu acoperiri predefinite sau configurabile, pentru servicii medicale în ambulatoriu și pentru servicii medicale de spitalizare și intervenții chirurgicale.
- Asigurarea de viață de grup oferă angajaților compensații financiare în caz de spitalizare, intervenții chirurgicale, incapacitate temporară de muncă, invaliditate parțială sau totală, boli grave, deces etc., aceste sume completând serviciile din sistemul de stat.
Alege Groupama drept partener și bucură-te de beneficii!
Când îți desfășori activitatea în domeniul HoReCa, confortul clientului este primordial pentru tine. Pentru ca tu să oferi cea mai bună experiență oaspeților tăi, Groupama îți oferă soluția profesionistă și flexibilă pentru siguranța afacerii tale.
Asigurările se adaptează fiecărei afaceri în parte, cu toate trăsăturile particulare. Intră în legătură cu un consultant Groupama, așa încât să îți ofere soluția cea mai bună pentru tine!
Principalele beneficii:
- Predictibilitate în asigurarea continuității afacerii tale.
- Personalizarea asigurării în funcție de specificul activității, asigurându-ți astfel afacerea împotriva unei game variate de riscuri.
- Asistență profesionistă în găsirea soluției optime de asigurare.
- Optimizarea costurilor prin alegerea pachetului optim: cost – acoperiri – suport, adaptat nevoilor tale.
- Promptitudine și simplitate în soluționarea daunelor și în acordarea despăgubirilor.
- Continuitate financiară alături de un partener de încredere, care susține dezvoltarea și succesul afacerii tale.