Operative Steakhouse Group SRL anunta deschiderea restaurantului The Beef Club, din strada Ermil Pangratti nr. 30A. Localul este rezultatul unei investitii de 500,000 Euro in amenajare si echipamente. Cei care ii trec pragul au acum ocazia sa se bucure de fripturile de vita fragede si suculente, dar si de o selectie de produse fine, intr-o ambianta eleganta si rafinata.
“Dupa o experienta de 5 ani in industria ospitalitatii, crearea unei noi linii de business sub numele The Beef Club a venit ca un pas natural. Am considerat ca putem trece la un alt nivel, asa ca noul restaurant urmareste sa ofere oaspetilor sai o experienta rafinata, subtila, care sa se distinga prin constanta in calitate si prin produsele culinare de top. Spre deosebire de Red Angus Steakhouse, restaurantul nostru din Centrul Istoric, care abordeaza segmentul de casual dining, The Beef Club este un restaurant premium, de fine dining”, afirma Dragos Panait, proprietarul restaurantului.
Printre produsele introduse in meniul noului restaurant, se numara carnea de vita Wagyu -un produs de lux, recunoscut pentru continutul ridicat de Omega 3 si Omega 6 si apreciat pentru aroma si fragezime-, tomahawk-ul -antricotul de vita cu os, care are intre 1,5 si 2,5 kilograme- si homarii, ce pot fi alesi vii, din acvariul restaurantului. In plus, in meniul The Beef Club se remarca o serie de combinatii subtile de arome si texturi – tartar de vita cu chipsuri cu ulei de trufe, foie gras pregatit in casa, servit cu dulceata de ceapa si vin de Porto, creveti in infuzie de mango.
Carnea de vita vanduta la The Beef Club este de origine australiana. Australia este recunoscuta drept o regiune foarte sigura pentru fermele de vite, in care au fost dezvoltate si standardizate proceduri stricte de igiena, nutritie, preventie a bolilor si izolare a animalelor suspectate de afectiuni.
Meniul de bauturi The Beef Club include o selectie generoasa de vinuri, printre care se remarca Chateau Petrus, Grand Vin, POMEROL, 2002, un rasfat pentru cunoscatori.
Designul interior realizat de catre echipa Operative Steakhouse Group imbina eleganta picturii murale cu aspectul industrial al sculpturilor metalice, realizate de artisti si artizani americani. Restaurantul are o capacitate de 76 de locuri si functioneaza in fiecare zi, de la ora 12:00, pana la ultimul client.
In ceea ce priveste asteptarile financiare, Dragos Panait mentioneaza: “Preconizam o nota de plata medie de 180 RON de persoana si un numar mediu de 150 de oaspeti pe zi. Nu urmarim o rotatie mare a numarului de clienti, dorim ca oaspetii nostri sa se simta bine primiti, sa interactionam cu ei si sa cream in jurul The Beef Club o comunitate. Valorile The Beef Club sunt recunoastere, apartenenta si constanta in calitate. Dorim sa ne pozitionam drept restaurantul in care mergi atunci cand nu iti permiti sa dai gres”.
Operative Steakhouse Group este unul dintre primii jucatori care a introdus pe piata restaurantelor romanesti conceptul de steakhouse, in anul 2010. De-a lungul timpului, societatea si-a mentinut constante standardele de calitate, ceea ce a rezultat in cresterea constanta a numarului de clienti ai restaurantului Red Angus Steakhouse.
Societatea a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de 2.874.663 RON, iar, pentru anul 2015, previzioneaza o crestere de 45%.
(comunicat de presa)