Asa cum ii spune si numele, lantul de restaurante Burger King este celebru pentru burgerii pe care-i serveste (whoppers). Insa, incepand cu data de 23 februarie, Burger King va incerca o schimbare de meniu si va servi si hotdogi.
Noul meniu va intra in vigoare incepand cu 23 februarie, iar pana atunci angajatii au trecut printr-un training oferit de Snoop Dogg.
https://www.youtube.com/watch?v=FA9EVqDDat8
Bineinteles, este vorba doar de o reclama mascata, iar Snoop Dogg a fost ales pentru a promova noile produse Burger King datorita numelui, dar si pentru ca Snoop face totul sa para mai cool.
Oricum, se pare ca anul 2016 va fi anul hotdogilor, acest trend incepand sa castige destul de mult teren in fata “nebuniei burgerilor”, care la noi a avut apogeul in 2014-2015.
Singurul Burger King ramas in Bucuresti este cel de pe aeroportul Otopeni. Insa, acesta este accesibil doar dupa check-in.
Ramane de vazut daca hotdogii lui Snoop se vor vinde si pe Otopeni, incepand cu 23 februarie.