Pentru a atrage atentia ca noul produs Nestlé, Coffee-Mate Natural Bliss, este 100% natural, s-a pus de o campanie virala, in care o cafenea din New York (Irving Farm Coffee Roasters) a fost transformata intr-un local in care angajatii fac nudism.
Ma rog, nu chiar la propriu, ci cu zonele intime acoperite de niste body painting, dar lasand putin de lucru imaginatiei.
Totul a fost filmat, iar spotul a devenit viral pe YouTube, strangand peste 2 milioane de vizualizari in 6 zile.
Michael Nuzzo, directorul creativ din spatele acestei campanii, a spus ca nimeni nu se gandeste de obicei la crema de lapte pentru cafea, dar dupa ce vor vedea spotul, cu siguranta vor dori sa descopere mai multe despre noul produs Nestle.
Cu alte cuvinte, daca vreti sa atrageti atentia asupra unui produs, mai ales daca acesta este 100% natural, dezbracati niste oameni si filmati reactiile celor care intra in contact cu ei. Succesul este garantat!
De fapt, nici macar nu este prima data cand se intampla asa ceva in State. In urma cu doi ani, un restaurant din Texas a avut aceeasi strategie de marketing. A, si restaurantul se chema Paradisul Taranoilor… pe bune.
In fine, doar stim cu totii ca sex sells, iar in acest caz reactiile clientilor sunt destul de amuzante. Oare ce s-ar intampla daca o astfel de campanie ar avea loc in Romania? Hmmmm…
https://www.youtube.com/watch?v=Zp2mEY3QtlY